malá výtka k tvůrcm SW pro P950: neska sem je poprvé (od montáže P950) po SK D1 okolo Beluši (jsou tam dva stacionáry v Ka) a ten hlas kikiny v P950 je hlásí strašně pozdě - v podstatě až v okamžiku průjezdu okolo něj (jel sem tacho 140), zatímco Ka poplach to detekuje dobrých 500m předem....
stacionáry v dědinách to hlásí dostatečně včas
imho to chce zohlednit předstih hlášení podle aktuální rychlosti dle GPS
nebo mám někde něco blbě nastaveno?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Ja jsem jen podival, jestli to neni zrovna nekde v zatacce apod, coz je nekdy problematicke. Zde jsou oba ale na rovine, takze asi maji chybu v databazi (nastavuji se tam indikacni vzdalenosti pro jednotlive body).
neska sem měl zajímavou detekci.... (hlava STir+core P950)
I/48 (4proudovka) u Frýdlantu (limit 90) - jedu si takle kilodvacet a najednou "píp" Ka - takže brzdy na 100 tacho - v protisměru jela Oct I. hatch (červená, hatch, T značka) s aktivní bradavicou... detekce na příjezdu na cca 500m - až potud vše normál... ale poté co sem ji minul, tak detekce pokračovala - až do vzdálenosti mezi mým a jeiich autem dobrých 400m - to sem ještě nezažil, aby to tak dlouho pípalo na odjezdu.... (normálně tak 150m max)
otázka: nemohla ta oftáka mít bradavicu i směrem dozadu?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Taky by to mohly být odrazy od aut, která jela směrem, kterým se měřilo.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .