malá výtka k tvůrcm SW pro P950: neska sem je poprvé (od montáže P950) po SK D1 okolo Beluši (jsou tam dva stacionáry v Ka) a ten hlas kikiny v P950 je hlásí strašně pozdě - v podstatě až v okamžiku průjezdu okolo něj (jel sem tacho 140), zatímco Ka poplach to detekuje dobrých 500m předem....
stacionáry v dědinách to hlásí dostatečně včas
imho to chce zohlednit předstih hlášení podle aktuální rychlosti dle GPS
nebo mám někde něco blbě nastaveno?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ja jsem jen podival, jestli to neni zrovna nekde v zatacce apod, coz je nekdy problematicke. Zde jsou oba ale na rovine, takze asi maji chybu v databazi (nastavuji se tam indikacni vzdalenosti pro jednotlive body).
neska sem měl zajímavou detekci.... (hlava STir+core P950)
I/48 (4proudovka) u Frýdlantu (limit 90) - jedu si takle kilodvacet a najednou "píp" Ka - takže brzdy na 100 tacho - v protisměru jela Oct I. hatch (červená, hatch, T značka) s aktivní bradavicou... detekce na příjezdu na cca 500m - až potud vše normál... ale poté co sem ji minul, tak detekce pokračovala - až do vzdálenosti mezi mým a jeiich autem dobrých 400m - to sem ještě nezažil, aby to tak dlouho pípalo na odjezdu.... (normálně tak 150m max)
otázka: nemohla ta oftáka mít bradavicu i směrem dozadu?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Taky by to mohly být odrazy od aut, která jela směrem, kterým se měřilo.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .