
Ale tak co, i trpaslici se hodi, treba si Evoru oblibi mistni vietnamska komunita

petris píše:Zajímavá cílová skupina, ale proč neVždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda
charger píše:petris píše:Zajímavá cílová skupina, ale proč neVždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda
Proč škoda?Dávají lidem na výběr - když tam někdo ty nepoužitelné sedačky chce, třeba na vození psa či dítěte, tak ať. Ten kdo chce ušetřit hmotnost si je pochopitelně neobjedná
petris píše:charger píše:petris píše:Zajímavá cílová skupina, ale proč neVždy jsem Lotus vnímal jako značku, která má na paměti udržování hmotnosti na uzdě. Že se před nedávnem vydala trošku jiným směrem je patrné už z nabízené možnosti přikoupení nepoužitelných zadních sedadel, namísto ušetření pár desítek kilo hmotnosti. Škoda
Proč škoda?Dávají lidem na výběr - když tam někdo ty nepoužitelné sedačky chce, třeba na vození psa či dítěte, tak ať. Ten kdo chce ušetřit hmotnost si je pochopitelně neobjedná
Z fotek z testu se mi zdá, že dětskou autosedačku by bylo nutné nejprve rozložit na prvosoučástky, aby šla dostat za přední sedadlaA bundu můžu hodit i na čalounění, nemusím kuli tomu přikupovat 30 Kg držák v podobě sedaček
Ale jinak souhlasím - kdo chce, ať si je objedná. Jen mi taková možnost přijde dost neLotusovská.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků