Nebudu si tady s Vámi hrát na slovíčka, s PL3 Vás mohou změřit stejně dobře jako s LTI a pokud pasivní detektor dokáže zachránit pokutu aspoň v takovém případě, tak je to pro řidiče jenom dobře. Sám jsem zažil situaci, kdy mě Escort 9500i EURO varoval před LTI dříve než AL G9, a to jenom proto, že čidla AL G9 zakrývalo auto přede mnou. Navíc jsem měl před sebou křižovatku, takže i kdyby mě změřili, tak bych měl možnost se vyhnout kase.dobbs píše:V druhém případě zase není LTI UL, ale PL3![]()
A moje otázka nezněla "kdy jste naposledy viděl VIDEO ostrého měření"
Taky nelze opomenout způsob měření LIDAREM v zahraničí, kde se většinou měří na velkou vzdálenost, takže chvilku trvá než se paprsek od něčeho odrazí a celou tu dobu detektor signalizuje laserový poplach, tudíž při včasné reakci a dobrých brzdách je slušná šance na úspěch. Tohle není má teoretická konstrukce, ale praktické zkušenosti několika zákazníků.
Přesto zákazníkům neustále zdůrazňuji, že včasná detekce LIDARU je v ČR spíše náhoda, děje se tak v minimu případech a spoléhat se na to nedá. Když ovšem někdo vytrvale odmítá jiné řešení a chce být aspoň srozuměn s tím, že jej právě změřil LIDAR, tak mu doporučím Valentine ONE nebo nějaký vestavný antiradar s integrovaným laserovým detektorem. Je takový postup v něčem nekorektní?