VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6
Re: VW phaeton 3.0TDI
Stejně se na něho koukni: http://www.auto-plus.cz/Car/368722/phae ... kw-4motion
Ještě jeden: http://www.skodaplus.cz/Car/362039/volk ... -tiptronic
Ještě jeden: http://www.skodaplus.cz/Car/362039/volk ... -tiptronic
Bez bodů
Re: VW phaeton 3.0TDI
díka, ale ceny v CZ jsou mimo. FL se mi moc nelíbí a navíc už je to dost mimo. ten druhý už je moc starý a abych řekl pravdu nechtěl bych vidět jeho servisní historii... nevím co za lidi v tom jezdí, ale obvykle je to tragedie
Pravda vyděsí
Re: VW phaeton 3.0TDI
To auto je hrozně težkýBrus píše:co by mě ale zajímalo, jak jezdí V8 v S4, to auto mě stále láká, ale v tom phaetonu v nižších rychlostech bych řekl, že moje mx-5 není až tak vzdálená. čekal bych, že S4 V8 by měla být pořádná pila, no v tom phaetonu to na mě bůhvíjaký dojem neudělalo - až na zvuk, ten byl moc fajn


EDIT: a rozhodně předFL, jinak to chce tepláky a pořádnej řetěz

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28472
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6
Deli: těžký to sice je, ale překvapivě hodně dobře ovladatelný...tedy pokud za volantem sedí zkušenější řidič.
Silnou stránkou není elektronika, ale to je obecně známá věc - některá z těch x-desítek ŘJ se prostě čas od času posere a náklady na opravu pak nejsou vůbec malé a v součtu mohou hravě převýšit cenu vozu.
Je potřeba také počítat s tím, že s hmotností souvisí i spotřeba - se 4.2V8 jsem se popravdě ani s hodně velkou dávkou sebezapření nedostal pod 16l. Takže PP zpravidla začíná dvojkou a při "dovádění" se není potřeba bát i trojky na začátku
Ve 3.0TDI to je kolem 12-14 nafty a s 3.6V6 jsem ve Phaetonu čest neměl, ale v CCčku (i v B7) s tím jezdím 12-13, takže v tanku to bude tak o 2-3l víc.
Silnou stránkou není elektronika, ale to je obecně známá věc - některá z těch x-desítek ŘJ se prostě čas od času posere a náklady na opravu pak nejsou vůbec malé a v součtu mohou hravě převýšit cenu vozu.
Je potřeba také počítat s tím, že s hmotností souvisí i spotřeba - se 4.2V8 jsem se popravdě ani s hodně velkou dávkou sebezapření nedostal pod 16l. Takže PP zpravidla začíná dvojkou a při "dovádění" se není potřeba bát i trojky na začátku

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6
To já nezpochybňuju, nejel jsem v tom
Jen ty V6 u té solidní porce kil dostanou pořádně zabrat 


"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6
doporučil bych ti w12 6.0 zaplatíš za to stéjně a je to uplně nádherný pocit v tom jed.. Mám ho v gáráži a nikdy sem sním neměl problém jenom nějaké kraviny špantý kontakt atd.. V motoru poruchy nejsou.. tohle auto je bezproblému co mi tak říkali v servisech.. Doporučuju 

Re: VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6
toho jedu v autě bych se trošku bál



Re: VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6

V servise určitě říkali, že to auto je bez problémů, protože ho nikdy v servisu neviděli


Btw. chytrolín nade mnou, mě upozorňoval, že ta W12 neni zrovna nic spolehlivého a stačí kouknout na videa s W12 a snad každému tam svítí kontrolka elektroniky motoru, či co to je


"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: VW phaeton 3.0TDI, nebo taky 3.6V6
Tak kontrolka motoru mi na MPIčku svítí pořád a neřeším to
Takže bych to neřešil asi ani u W12tky 


2.0i 107kW