... a za tím si 100% stojím... FOREVER.Ale obě brmbrm už u mně budou NAFURT! Amen.
Protože benzín bez turbítka, manuál a bez asistentů = dnes už neexistující druh.
BMW Divize
Re: BMW Divize
Afterthought k mojí aktuální diskuzi na fijatklubu ref Pindica a P1220 - tohle sem tam naspal jak o Pindici, tak o bramborovi2:
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Mně jo. A bude NAFURT. Ale chápu Tvůj názor, já jsem prostě zkostnatělý zpátečník neochotný se přizpůsobit současnosti (zamrzlý v devadesátkách minulého století).
A slibuju, že se ale budu snažit ty svoje výkřiky na tohelo théma tady omezit aby (zbytečně) neotravovaly většinu.
A slibuju, že se ale budu snažit ty svoje výkřiky na tohelo théma tady omezit aby (zbytečně) neotravovaly většinu.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Sliboval sem, ale prostě musím...
Fčera sem do vlkna o poršatech postoval, neska už o tom je tady na AF.cz článek, jak je kdesyk cosyk v komunikaci poršat s okolím (v sojuzu) špatně = nejedou.
Jo, to je další OBROVSKÉ plus těch mých autovraků, že jsou (a fungujou) BEZ konektivity/offline. Hurá....
Fčera sem do vlkna o poršatech postoval, neska už o tom je tady na AF.cz článek, jak je kdesyk cosyk v komunikaci poršat s okolím (v sojuzu) špatně = nejedou.
Jo, to je další OBROVSKÉ plus těch mých autovraků, že jsou (a fungujou) BEZ konektivity/offline. Hurá....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Tak už vím, proč se mu nechtělo sa vyňadřit = ešče to není a neska to nebude = že prý nečekané zaneprázdnění / zdržení (musím mu věřit že je to tak a ne - moje černá představivost - že tam něco dokurwil a fčíl sa snaží to nějak zalátat a trvá mu to - sem fuckt už pesimista každým coulem). Takže snad př. týden, no. A furt doufám, že to to vyřeší to žraní woleje. Kéžby.
(Ale, dyž sem náhodou připuštěn, poprdávat Pindicou mě taky baví i přes těch jejích nicotných 44kW, bo atmosféra (= redline), manuál a bez konektivity/pičičand.)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Dostane se na to, počítám druhý týden 2026
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: BMW Divize
A zrovna neska k temu vyšel článek na auto.cz a NEPOTĚŠIL:
Protože brambora2 mám od tacha (necelých) 70tis a už tehdy žral litr na tisíc a tak to bylo až do ca 225, až potem sa to prudce/rázem zhoršilo na litr na 500 i víc, taxa utěšuju, že to (snad) není Nikasil ale ty gufera. Esli ale bude žrát i s novými gufery, tak začínám pochybovat o reálnosti/smysluplnosti následné GO.... brrrrr, to sem se zase vystrašil... neska už druhé depresivum (při vycházce sem neska furt uvažoval o tom, jaká sem už TROSKA).Problémy přímo ve válcích
Po zhruba 200.000 kilometrech většinou začínají i N52 spotřebovávat olej. A na rozdíl od starších motorů se v jejich případě situace rychle zhoršuje. Spotřeba oleje většinou už znamená poškození povrchu válců a rychlý vznik hluboké rýhy. To většinou znamená konec celého motoru, protože oprava je velmi drahá a často přesáhne hodnotu celého auta.
Výjimky podle mechaniků existují – dají se potkat zdravé kusy s 250.000 ujetými kilometry. U většiny aut s nájezdem okolo 200.000 km však náklad na opravu často převyšuje cenu celé ojetiny.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Afterthought (cifiks, zase katastrofické scénaře): Esli teda brambor2 bude (tak enormně) žrát wolej dál, ČO S TÝM? Generálka (vložkování, kroužky atd) je/bude teda off....
a) Yezdit s tím dál + krmit to dál (levným) Shellem a .... až to neprojde emisema na STK, tak vrakáč?
b) Střelit to radši někam/někomu s tím že " na odpis/dorasování"? (Doslova za pár koňur) a....
ba) neyezdit vůbec (i dyž mi firma skomírá, tak yezdit prostě ale potřebuju)
bb) na opravdu nezbytné firemní yeždění psát cesťáky na soukromou Pindicu nebo m4Zlika?
bc) koupit cokoli aktuálního je pro mě ABSOLUTNÍ NOGO
bd) nějakým zázrakem ešče něgde najít další (moc) nejetou R6 6MT RWD?
c) What else? (Nemá něgdo nějaký nápad?)
A do teho (budoucna) ešče vnáší VELKOU nejistotu ty moje katastrofické poblémy s NEzdravím (doslova a dopísmene nevím, jak dlúho tu ešče vůbec budu....).
Btw, už mě i okrajově napadlo udělat "harakiri" (převést m4Zlika ze mně na firmu a udělat z něj služebák), ale hned sem to zase zavrhnul. Tohle prostě NE.
Kurafiks...
To zas budou bezesné noci... (mno, ony sou i tak) Ale třeba ne, třeba sa to povede a s guferam žrát přestane (resp. sa to vrátí k temu "enem" litru na tysyc....) Kéžby.
a) Yezdit s tím dál + krmit to dál (levným) Shellem a .... až to neprojde emisema na STK, tak vrakáč?
b) Střelit to radši někam/někomu s tím že " na odpis/dorasování"? (Doslova za pár koňur) a....
ba) neyezdit vůbec (i dyž mi firma skomírá, tak yezdit prostě ale potřebuju)
bb) na opravdu nezbytné firemní yeždění psát cesťáky na soukromou Pindicu nebo m4Zlika?
bc) koupit cokoli aktuálního je pro mě ABSOLUTNÍ NOGO
bd) nějakým zázrakem ešče něgde najít další (moc) nejetou R6 6MT RWD?
c) What else? (Nemá něgdo nějaký nápad?)
A do teho (budoucna) ešče vnáší VELKOU nejistotu ty moje katastrofické poblémy s NEzdravím (doslova a dopísmene nevím, jak dlúho tu ešče vůbec budu....).
Btw, už mě i okrajově napadlo udělat "harakiri" (převést m4Zlika ze mně na firmu a udělat z něj služebák), ale hned sem to zase zavrhnul. Tohle prostě NE.
Kurafiks...
To zas budou bezesné noci... (mno, ony sou i tak) Ale třeba ne, třeba sa to povede a s guferam žrát přestane (resp. sa to vrátí k temu "enem" litru na tysyc....) Kéžby.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Zase, jako ostatně skoro každou noc, sem nebyl schopen usnout, taxem mj. i uvažoval nad tím hypotetickým nouzovým stavem, že bude bramborův N52 žrát furtakmoc wolej dál i s novýma guferama a napadla mě ešče jeden dodatek k temu "yezdit dál": místo levného a rel. řídkého Shellu 5w40 tam nalít něco taky levného, ale hustšího za studena i za tepla (15w50, např sem se díval - Total Quarz resp. jakýsi ešče levnější Manol).
Prostě poslední hokuspokus před (jeho) smrtí.
Btw, jaxa sa účetně a papírově správně likviduje firemní auto - odvezu ho na šroťák, zaplatím za likvidaci, dostanu protokol o likvidaci s VIN/SPZ a stím du na DI/dám do účetnictví?
Prostě poslední hokuspokus před (jeho) smrtí.
Btw, jaxa sa účetně a papírově správně likviduje firemní auto - odvezu ho na šroťák, zaplatím za likvidaci, dostanu protokol o likvidaci s VIN/SPZ a stím du na DI/dám do účetnictví?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.