Mercedes - auto pro masy

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 6004
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mercedes - auto pro masy

Příspěvek od M.Z. »

budik píše: stř 03 zář 08:43 Mám V300 4matic na vzduchu před posledním FL, předtím Multivan T6 BiTDI 4M. Každé má něco do sebe. Brzdy MB nejsou špatné, jen se na ně musí víc šlápnout, nemají tak ostrý nástup jako VW.
Spotřeba na delší trasy MB nižší o cca 0,5-1l. Ve městě na krátké trasy žere míň VW (asi míň odporů/ztrát v DSG než v měniči), ale já "dodávku" používám prakticky jen na delší cesty. Skutečná spotřeba VW byla vždy o min. 0,5l vyšší než pp, MB spotřeba dle pp odchylka jen 0,1l.
Hlučnost mi připadá srovnatelná, a to jsem VW jsem měl s vrstvenými skly. MB výrazně lepší pohon na dálnici díky 9kvaltu, na 9. to při 160tacho točí 2.000 ot.
Na MB ovládání jsem si doteď nezvykl... Ergonomie T6 pro mě byla top (měl jsem ještě ručičkový budíky).
Sedadla (řidič+spolujezdec) MB vypadají na první pohled menší a užší než VW, ale po delší cestě jsou moje záda lepší v MB.
Najeto cca 25tkm a vše OK až na hrkání šoupacích dveří.

Ještě bych přidal negativum MB proti VW, mizerný rejd a malý úhel otvírání předních dveří, to vadí i mě a to jsem prcek bez břicha.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1806
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Mercedes - auto pro masy

Příspěvek od abgx1 »

Ano, a k tomu pridavam ovela nizsiu svetlu vysku a vyssiu vahu

Obrázek


Oproti transporteru T6 to ma asi o 8cm nizsiu svetlu vysku a o 400kg viac... To v piesku proste padlo dole ako kotva vyhodena z lode :D
Naposledy upravil(a) abgx1 dne pon 08 zář 06:20, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28629
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Mercedes - auto pro masy

Příspěvek od řidičBOB »

Prakticky už ale teď není co řešit, jelikož T7 už není 4motion, až na 1.5eTSI, což do tohoto typu auta nechceš.
250kW
195kW
100kW
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 261
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Mercedes - auto pro masy

Příspěvek od budik »

abgx1 píše: ned 07 zář 15:34 Oproti transporteru T6 to ma asi o 8cm nizsiu svetlu vysku a o 400kg viac
Pozor váhu neporovnávej s T6 transporter ale s T6 multivan, véčko vs. multivan nebude tak velký rozdíl.
Světlá výška bohužel, pro mě V nepřicházelo v úvahu, dokud nenabídli airmatic a tedy přizvednutí o 2,5 cm. T6 byla vlastně takové SUV pokud jde o průchodnost terénem, ale o to líp V krájí vzduch na dálnici.
Vlastně bych chtěl T6 s motorem, převodovkou, sedadlem řidiče a výklopným zadním oknem od MB.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 6004
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Mercedes - auto pro masy

Příspěvek od M.Z. »

Někteří kritici Véčka plivou na posed za volantem, prý se sedí zkřiva, ale já nic nepozoroval. To mi více vadí absence levé opěrky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28629
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Mercedes - auto pro masy

Příspěvek od řidičBOB »

MV T6 měl možnost ještě za příplatek mechanické špéry na zadní nápravu.
Takže, pokud nelehneš na břich, tak projedeš cokoliv.
250kW
195kW
100kW
Odpovědět