Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
To sem ešče nikdy neviděl... vytuzingovanou S-kládu. Tuzing většinou bývá C nebo E, ale S? (S400 CDI s SK značkou, široký kola, břicho na asflatě, spojlery, vytažený blatníky....). 7er sem už otuzenej viděl, ale Skládu ešče eeeeee.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mercedes - auto pro masy
Tak od pondělka je v OV, termín dodrželi do puntíku

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Mercedes - auto pro masy
Požadovaná stránka nemohla být nalezena
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Mercedes - auto pro masy
Dostala sa mi teda na 2 tyzdne do ruk v300d 174kW na vzduchu:
-Hlavne v dialnicnych rychlostiach sa to hybe dost slusne, nikdy som nezazil podobne dobry 4 valcovy dizel, velmi mi to pripomina 2.0TSI. Da sa s tym cestovat 200+.
-Podvozok je taktiez vynikajuci kym s tym nejdem uplnu hranu, velmi dobre filtruje nerovnosti a zaroven sa to nehoupe
-S audiom som tiez spokojny
Co sa mi ale nepaci:
-Nie je to velmi dobre odhlucnene
-palubovka s karbonovou foliou posobi dost lacno, az tuzingovo
-Sedacky su fajn, ventilovane, chladene atd... Ale nie su take pohodlne ako ergoactive vo VW. A tiez maju celkom kratke sedaky aj pri maximalnom predlzeni
-Ovladanie vsetkeho je uplne odveci, volic prevodovky miesto packy stieracov, ako sa meni hlasitost na radiu som zistil po 2 dnoch, kvoli tomu ako sa pusta tempomat som musel zastavit.
-Ma to 6k km a lista pod oknom sa odlepuje a matrix led len hadzu error a nematrixuju.
-Nebrzdi to, tak zle brzdy som na aute este nezazil, prvy krat som myslel ze ma pokazeny posilovac...
-Celkovo to mimo pohonu a podvozku vobec neposobi premiovo, nie je tam ziadny wau efekt, 110 000€ co stal dany kusok je uplny ulet, ani by som bezneho cloveka nepresvedcil ze to stoji 6cifernu sumu.
-Hlavne v dialnicnych rychlostiach sa to hybe dost slusne, nikdy som nezazil podobne dobry 4 valcovy dizel, velmi mi to pripomina 2.0TSI. Da sa s tym cestovat 200+.
-Podvozok je taktiez vynikajuci kym s tym nejdem uplnu hranu, velmi dobre filtruje nerovnosti a zaroven sa to nehoupe
-S audiom som tiez spokojny
Co sa mi ale nepaci:
-Nie je to velmi dobre odhlucnene
-palubovka s karbonovou foliou posobi dost lacno, az tuzingovo
-Sedacky su fajn, ventilovane, chladene atd... Ale nie su take pohodlne ako ergoactive vo VW. A tiez maju celkom kratke sedaky aj pri maximalnom predlzeni
-Ovladanie vsetkeho je uplne odveci, volic prevodovky miesto packy stieracov, ako sa meni hlasitost na radiu som zistil po 2 dnoch, kvoli tomu ako sa pusta tempomat som musel zastavit.
-Ma to 6k km a lista pod oknom sa odlepuje a matrix led len hadzu error a nematrixuju.
-Nebrzdi to, tak zle brzdy som na aute este nezazil, prvy krat som myslel ze ma pokazeny posilovac...
-Celkovo to mimo pohonu a podvozku vobec neposobi premiovo, nie je tam ziadny wau efekt, 110 000€ co stal dany kusok je uplny ulet, ani by som bezneho cloveka nepresvedcil ze to stoji 6cifernu sumu.
Re: Mercedes - auto pro masy
S tím odhlučněním jsi mě překvapil, Vito po faceliftu je uvnitř celkem slušně odhlučněné, rozhodně lépe, než V před fcl.
Na ovládání jsem si zvykl, ale VW je v tomhle lepší, taky mi víc vyhovuje podvozek a řízení VW.
Mám zatím najeto 11tkm a nic neupadává
Světla fungují famózně.
Brzdy se mi jeví v pohodě, naopak lepší, než u VW.
Ještě bych dodal, že MB má výbornou spotřebu i v nejsilnější 4x4.
Na ovládání jsem si zvykl, ale VW je v tomhle lepší, taky mi víc vyhovuje podvozek a řízení VW.
Mám zatím najeto 11tkm a nic neupadává

Světla fungují famózně.
Brzdy se mi jeví v pohodě, naopak lepší, než u VW.
Ještě bych dodal, že MB má výbornou spotřebu i v nejsilnější 4x4.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Mercedes - auto pro masy
No pri aute za 35k€ by som povedal ze je to odhoucnene fajn, akurat tam pocut kolesa a vzadu aj hukot vetra... Pri tom kolko to auto stoji mi to uz fajn nepride
Spotrebu posudit neviem, je to 4x4 a zatial 10+... T6 fwd 2.0TDI by v rovnakom mode mala mozno o 1.5-2l menej takze asi fajn.
Svetla boli famozne kym fungovali
Vyrezavalo to o dost lepsie ako som zvyknuty z golfoidnych aut...
Spotrebu posudit neviem, je to 4x4 a zatial 10+... T6 fwd 2.0TDI by v rovnakom mode mala mozno o 1.5-2l menej takze asi fajn.
Svetla boli famozne kym fungovali

Re: Mercedes - auto pro masy
Mám V300 4matic na vzduchu před posledním FL, předtím Multivan T6 BiTDI 4M. Každé má něco do sebe. Brzdy MB nejsou špatné, jen se na ně musí víc šlápnout, nemají tak ostrý nástup jako VW.
Spotřeba na delší trasy MB nižší o cca 0,5-1l. Ve městě na krátké trasy žere míň VW (asi míň odporů/ztrát v DSG než v měniči), ale já "dodávku" používám prakticky jen na delší cesty. Skutečná spotřeba VW byla vždy o min. 0,5l vyšší než pp, MB spotřeba dle pp odchylka jen 0,1l.
Hlučnost mi připadá srovnatelná, a to jsem VW jsem měl s vrstvenými skly. MB výrazně lepší pohon na dálnici díky 9kvaltu, na 9. to při 160tacho točí 2.000 ot.
Na MB ovládání jsem si doteď nezvykl... Ergonomie T6 pro mě byla top (měl jsem ještě ručičkový budíky).
Sedadla (řidič+spolujezdec) MB vypadají na první pohled menší a užší než VW, ale po delší cestě jsou moje záda lepší v MB.
Najeto cca 25tkm a vše OK až na hrkání šoupacích dveří.
Spotřeba na delší trasy MB nižší o cca 0,5-1l. Ve městě na krátké trasy žere míň VW (asi míň odporů/ztrát v DSG než v měniči), ale já "dodávku" používám prakticky jen na delší cesty. Skutečná spotřeba VW byla vždy o min. 0,5l vyšší než pp, MB spotřeba dle pp odchylka jen 0,1l.
Hlučnost mi připadá srovnatelná, a to jsem VW jsem měl s vrstvenými skly. MB výrazně lepší pohon na dálnici díky 9kvaltu, na 9. to při 160tacho točí 2.000 ot.
Na MB ovládání jsem si doteď nezvykl... Ergonomie T6 pro mě byla top (měl jsem ještě ručičkový budíky).
Sedadla (řidič+spolujezdec) MB vypadají na první pohled menší a užší než VW, ale po delší cestě jsou moje záda lepší v MB.
Najeto cca 25tkm a vše OK až na hrkání šoupacích dveří.
Re: Mercedes - auto pro masy
Na origo odhlučnění je vždy co zlepšovat, ideál je až A-Hifi.abgx1 píše: ↑stř 03 zář 07:34 No pri aute za 35k€ by som povedal ze je to odhoucnene fajn, akurat tam pocut kolesa a vzadu aj hukot vetra... Pri tom kolko to auto stoji mi to uz fajn nepride
Spotrebu posudit neviem, je to 4x4 a zatial 10+... T6 fwd 2.0TDI by v rovnakom mode mala mozno o 1.5-2l menej takze asi fajn.
Svetla boli famozne kym fungovaliVyrezavalo to o dost lepsie ako som zvyknuty z golfoidnych aut...
Dálnici jezdíš evidentně nad limit, kolega měl s mým Vitem spotřebu do Rakouska se 4 el. koly 7,2l, ale dodržuje max. 130.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124