Truck Daškam píše: ↑čtv 10 dub 20:16
petr_riha: Místní PK není majetek státu, ale obce. A když občané budou chtít, mohou prostě parkování zakázat a dej si to kam chceš - to tak prostě je
To je buřt, je to státní správa. Pokud občasné (obce) zakáží parkování, zakáží ho i sobě (nic jako mimo obyvatele obce neexistuje).
Truck Daškam píše: ↑čtv 10 dub 20:16
Sorry, že někdo jezdí jedním autem a druhý auto mu dlouhodobě stojí na místě - to není žádná nutná potřeba ke každodennímu žití. To druhý auto může bejt zaparkovaný kdekoliv jinde a nemusí dlouhodobě zabírat místo - ostatní maj na to místo úplně stejné právo. Stejně tak spekulanti, co se na dané adrese ani nezdržují a v bytě bydlí úplně cizí lidi (kteří si ve finále udělaj parkování taky)
Dle tvé logiky parkuj jinde, pokud je místo dlouhodobě obsazené. Kup si svoje parkovací stání. Nechápu, že si myslíš, že máš nárok parkovat právě jedno auto, jen kvůli tomu, že máš právě jedno auto. Buď kdokoliv kolik chce, nebo nikdo nikde. Proč jedno auto na byt bez ohledu na to, kolik lidí v bytě bydlí? Jasně, protože jsi singl a máš jedno auto. Přemýšlej komplexněji.
Truck Daškam píše: ↑čtv 10 dub 20:16
Bavím se třeba o Kulatém Chodovci v Praze, stejná situace byla i na Miličovském Háji.
No a nebo kancelářské budovy - místa v garážích NEJSOU pro běžné zaměstnance, ale pouze pro vedení a návštěvy - a podívej se, jak to v okolí těchto budov vypadá. Třeba Waltrovka, Chodov u STK atd...
A jak víš, že jsou ty byty už prodané? Lokalitu neznám.
Ano, kancelářské budovy mají místa pro vedení a návštěvy, protože tam není tolik míst, kolik je zaměstnanců a místa jsou docela drahá. Za každé místo v našem objektu (kancelářská podzemka v Praze) platíme 120E měsíčně. Platíme je, aby měly návštěvy a lidé, kteří autem jezdit potřebují, měli kde parkovat (v okolí jsou modré zóny, dají se zaplatit na několik dlouhých hodin a jsou přes den volné, ale nechceme tyto lidi zatěžovat tím, že by to museli řešit). Pokud nějaký zaměstnanec řekne, že chce taky místo, buď ho pořídíme vlastním nákladem, nebo mu ho sebereme z pásky (to neděláme, ale možnost by to byla). Nebo se dohodneme s jinými firmami, které mají ne vždy vytížená místa, na nějakém sdílení. Možnosti jsou, problém nevidím.
A ano, jelikož se jedná o kaceláře v Praze, většina zaměstnanců jezdí metrem, které máme 200m, je to rychlejší než autem. A pointa? Tu jsem v tom tvém stesku nenašel.
Chceš snad, aby bylo dostáno tvému přání, že se každému autu musí pravidelně protočit kola, aby tito lidé jezdili od práce autem a Prahu více ucpávali namísto MHD? To je přeci nesmysl, ne?