Sem si při pátečním po-obědovým kafi prošel svoje stará data (poznámky a soubory - takže je vlastně dobře že sem si je schoval/uložil) z doby brambora1 (co sem na něm okolo 150tis km všechno dělal) a přivedlo mě to ještě k dalším dvěma věcem, co udělám při 150kkm i bramborovi2: vstřiky a pomocné řemeny a jejich kladky.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Ty jo (nežebych to ale i neočekával) - při tom velkém servisu co bude za 2-3 měsíce brambor2 mj. dostane (už zase) nové KONI yellows dopředu - sem je fčera radši už objednal, spali tam 1-2 týdny, ale... neska mi volali, že nejdříve dubenec, ešče že na to nespěchám (a dobře teda že sem to objednal už takle dopředu). Asi teda radši brzo pošlu i "táááákle dlouhý" seznam OEM dílů do CarTecu (kde nakupuju OEM díly), co dyby z toho taky něco trvalo...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Životnost Koni yellows na těch našich tankodromech vepředu je ca 30tis km, vzadu 60, mám to vyzkoušeno, já sem s tím "spokojen" (už sem měl i aftermarket/tuning tlumiče co umřely mnohem dřív).
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.