Sem si při pátečním po-obědovým kafi prošel svoje stará data (poznámky a soubory - takže je vlastně dobře že sem si je schoval/uložil) z doby brambora1 (co sem na něm okolo 150tis km všechno dělal) a přivedlo mě to ještě k dalším dvěma věcem, co udělám při 150kkm i bramborovi2: vstřiky a pomocné řemeny a jejich kladky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ty jo (nežebych to ale i neočekával) - při tom velkém servisu co bude za 2-3 měsíce brambor2 mj. dostane (už zase) nové KONI yellows dopředu - sem je fčera radši už objednal, spali tam 1-2 týdny, ale... neska mi volali, že nejdříve dubenec, ešče že na to nespěchám (a dobře teda že sem to objednal už takle dopředu). Asi teda radši brzo pošlu i "táááákle dlouhý" seznam OEM dílů do CarTecu (kde nakupuju OEM díly), co dyby z toho taky něco trvalo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Životnost Koni yellows na těch našich tankodromech vepředu je ca 30tis km, vzadu 60, mám to vyzkoušeno, já sem s tím "spokojen" (už sem měl i aftermarket/tuning tlumiče co umřely mnohem dřív).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.