od PepaSFI » pon 07 pro 17:18
U těch s euro 3 s klapkou na lanko prý občas zlobí ventil řízení volnoběhu. Je to vlastně taková malá "škrtící klapka", dost složitý elektricky ovládaný ventil vedle hlavní klapky. Nějak prý se to dá vyčistit a rozchodit ale detaily nevím.já mám euro 4 s elektrickou klapkou, tam se volnoběh řídí přímo tou hlavní, ona je stejně ovládaná počítačem, ta si už z principu tak trochu dělá co chce, nejhorší to je v tomhle podzimním počasí. On ten počítač, jak se snaží být co nejlepší, při teplotách kolem nuly po nastartování neví co s tím, snaží se ubrat, ono to škytne, tak si to zas přidá, zas ubere, škytne to, výsledkem je že z výfuku smrdí špatně spálený benzin a kašlání a škytání. Nejlepší je trošku přidržet plyn. Jo a trošku zvýšené otáčky si to drží když máš sešláplou spojku tak zkus zkontrolovat spínač na spojkovém pedálu.