Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » pon 09 lis 08:13

Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » sob 14 lis 18:37

Ejchuchu! Neska semi zase podařilo přihlásit na EPER - už hodinu tam úspěšně lovím čísla dílů na servis Pindice 150tis km. \:D/
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » čtv 19 lis 10:51

pavproch píše:Taxem naspal přímo (v English) tomu prodejci (AGMI v Čenstochowe) a... email si přečtli a (prozatím) nic/ticho.... ä tím sem asi vyčerpal svoje možnosti jak to urgovat/popohnat (jakémukoli) výsledku/pohybu.

Ale co už, chybami se člověk učí.... myslím, že víckrát na allegro.pl už nevlezu.


Asi je beru na milost. Neska to prý přišlo domů (teda doufám, že to je ono)... :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » sob 21 lis 12:49

pavproch píše: OSŁONA ZMIANY BIEGÓW


Oslona je v Pindici, sice to trochu bolelo (nechtěl sem sundavat hlavici řadící páky, taxem tu oslonu rozpáral, navlekl a zase zašil) ale je tam.

EDIT: Kura, fčíl mě napadlo, že sem nevyzkoušel, že dou řadit všechny rychlosti..... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » pon 23 lis 18:30

Jednou je nic, dvakrát je (možná) problém. Fčera (a neska znova) mi f Pindici při odřazení na neutrál zůstaly viset otáčky někde 1500, chjo no. Fčera pomohlo protůrování motoru, pak spadly na obvyklých 700, neska ani to protůrování nepomohlo.

Ještě žese blíží ten servis, budu muset nechat Michala to prohlídnout, jak dyby zůstávala viste škrtící klapa či co...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » pon 07 pro 09:44

Michal se už v Pindici hrabe, odhaduju, že fakturou za "opravdu VELKÝ" servis 150kkm (jako že chcu přitom vyměnit "půlku" auta) minimálně ztrojnásobím hodnotu Pindice (a tosem ešče nevzal plnou). :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod jarka » pon 07 pro 10:42

Kdyby ty problémy souvisely se zakarbonováním motoru, tak zkus VIF aditivum do bezínu. Snižuje to množství karbonových úsad v sání a dá se tím i leccos zachránit a je to za pár korun. Dokonce je to ověřený i nezávislými testy, že je to k něčemu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2512
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod pavproch » pon 07 pro 16:52

Kuju za tip, ale... liju do toho jenom Vervu100.... a pravidelně furt provádím italskou údržbu (redline) :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14714
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod PepaSFI » pon 07 pro 17:18

U těch s euro 3 s klapkou na lanko prý občas zlobí ventil řízení volnoběhu. Je to vlastně taková malá "škrtící klapka", dost složitý elektricky ovládaný ventil vedle hlavní klapky. Nějak prý se to dá vyčistit a rozchodit ale detaily nevím.já mám euro 4 s elektrickou klapkou, tam se volnoběh řídí přímo tou hlavní, ona je stejně ovládaná počítačem, ta si už z principu tak trochu dělá co chce, nejhorší to je v tomhle podzimním počasí. On ten počítač, jak se snaží být co nejlepší, při teplotách kolem nuly po nastartování neví co s tím, snaží se ubrat, ono to škytne, tak si to zas přidá, zas ubere, škytne to, výsledkem je že z výfuku smrdí špatně spálený benzin a kašlání a škytání. Nejlepší je trošku přidržet plyn. Jo a trošku zvýšené otáčky si to drží když máš sešláplou spojku tak zkus zkontrolovat spínač na spojkovém pedálu.
PepaSFI
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 161
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvekod M.Z. » stř 09 pro 19:49

Doblo má najeto 350tkm a rozhodl jsem se ho nechat jen na lokální účely pro potřeby dílny.

Chci koupit nové, stejnou verzi (CNG, Maxi plechovka). Má někdo doporučení na prodejce, s kterým se dá dobře domluvit?
V AF Centru v OV jsem koupil a servisoval 5 Fiatů a mám takové rozporuplné pocity, naštěstí servis moc nepotřebovali.

Nabídka skladovek mě moc nevyhovuje výbavou, chybí tempomat, ten jsem mechošovi slíbil.
Děkuji za tipy :-)
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3962
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Italská auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků