OT64 vs. BVP - rozdily
OT64 vs. BVP - rozdily
oba vozy jsou vice mene transportni, jedno kolove a druhe pasove, proc byl OT ve vyzbroji, vzdy to co zladne OT zvladne i BVP a BVP diky pasum je preci jenom pruchodnejsi ne?
netyka se aut, presunuto do Ringu. MMira
netyka se aut, presunuto do Ringu. MMira
Re: OT64 vs. BVP - rozdily
Pásy jsou na lepším povrchu vždycky výrazně pomalejší, hlučnější a třeba na asfaltu se rychle opotřebují. Prakticky se s nimi nedá jezdit po silnici po vlastní ose resp. určitě ne delší trasu. Taky výroba bude IMHO dražší. Zase víc projedou a hůř se vyřadí střelbou / výbuchem.
Moderní obrněné transportéry mají častěji kola.
Moderní obrněné transportéry mají častěji kola.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: OT64 vs. BVP - rozdily
aha to opotrebeni a jizda po vlastni ose mne nenapadla, na tom neco bude cece
Re: OT64 vs. BVP - rozdily
ale zas ten brzdnej účinek pásů je neskutečný.... kdesi sem čet test kerýhosi tanku vs. 911 - zastavení z 60 na nulu a ten tank měl výrazně kratší brzdnou dráhu než nine-eleven
btw, než ně dali modrou, taxem měl jako absík tu čest s bvp coby nosičem PVO raket....pakáreň...
btw, než ně dali modrou, taxem měl jako absík tu čest s bvp coby nosičem PVO raket....pakáreň...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OT64 vs. BVP - rozdily
Je to zvláštní, ale při dnešním typu konfliktů toho i vojenská vozidla najezdí nejvíc po více či méně upravených cestách popř. po povrchu, kde kola nemají proti pásům velkou nevýhodu (písek).
Jo a taky bude pásák mnohem víc žrát kvůli větším odporům, čili se stejnou nádrží je menší akční rádius.
Jo a taky bude pásák mnohem víc žrát kvůli větším odporům, čili se stejnou nádrží je menší akční rádius.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: OT64 vs. BVP - rozdily
a co kolo a pas spolu?
Re: OT64 vs. BVP - rozdily
to byl myslim nemecky Leopard 2 s gumokovovymi pasypavproch píše:ale zas ten brzdnej účinek pásů je neskutečný.... kdesi sem čet test kerýhosi tanku vs. 911 - zastavení z 60 na nulu a ten tank měl výrazně kratší brzdnou dráhu než nine-eleven
btw, než ně dali modrou, taxem měl jako absík tu čest s bvp coby nosičem PVO raket....pakáreň...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: OT64 vs. BVP - rozdily
este na garazi sme resili napr. zatizeni pasu a pneumatik a zjistilo se, ze pasy maji mensi tlak na plochu diky velke plose a je pak i logicke, ze lepe zabrzdi.
Re: OT64 vs. BVP - rozdily
Pár takových bylo, ale spíš to spojovalo nevýhody obou než výhody. Pokud vím, hlavně se to blbě řídilo.goes píše:a co kolo a pas spolu?


Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: OT64 vs. BVP - rozdily
řídilo se to v pohodě.Co jsem se na volně najezdil v OT 810 

Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.