OT64 vs. BVP - rozdily

Volné diskuse na libovolná témata...
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od goes »

oba vozy jsou vice mene transportni, jedno kolove a druhe pasove, proc byl OT ve vyzbroji, vzdy to co zladne OT zvladne i BVP a BVP diky pasum je preci jenom pruchodnejsi ne?

netyka se aut, presunuto do Ringu. MMira
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od beaumont »

Pásy jsou na lepším povrchu vždycky výrazně pomalejší, hlučnější a třeba na asfaltu se rychle opotřebují. Prakticky se s nimi nedá jezdit po silnici po vlastní ose resp. určitě ne delší trasu. Taky výroba bude IMHO dražší. Zase víc projedou a hůř se vyřadí střelbou / výbuchem.
Moderní obrněné transportéry mají častěji kola.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od goes »

aha to opotrebeni a jizda po vlastni ose mne nenapadla, na tom neco bude cece
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17181
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od pavproch »

ale zas ten brzdnej účinek pásů je neskutečný.... kdesi sem čet test kerýhosi tanku vs. 911 - zastavení z 60 na nulu a ten tank měl výrazně kratší brzdnou dráhu než nine-eleven

btw, než ně dali modrou, taxem měl jako absík tu čest s bvp coby nosičem PVO raket....pakáreň...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od beaumont »

Je to zvláštní, ale při dnešním typu konfliktů toho i vojenská vozidla najezdí nejvíc po více či méně upravených cestách popř. po povrchu, kde kola nemají proti pásům velkou nevýhodu (písek).
Jo a taky bude pásák mnohem víc žrát kvůli větším odporům, čili se stejnou nádrží je menší akční rádius.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od goes »

a co kolo a pas spolu?
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od mmira »

pavproch píše:ale zas ten brzdnej účinek pásů je neskutečný.... kdesi sem čet test kerýhosi tanku vs. 911 - zastavení z 60 na nulu a ten tank měl výrazně kratší brzdnou dráhu než nine-eleven

btw, než ně dali modrou, taxem měl jako absík tu čest s bvp coby nosičem PVO raket....pakáreň...
to byl myslim nemecky Leopard 2 s gumokovovymi pasy
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od goes »

este na garazi sme resili napr. zatizeni pasu a pneumatik a zjistilo se, ze pasy maji mensi tlak na plochu diky velke plose a je pak i logicke, ze lepe zabrzdi.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od beaumont »

goes píše:a co kolo a pas spolu?
Pár takových bylo, ale spíš to spojovalo nevýhody obou než výhody. Pokud vím, hlavně se to blbě řídilo.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: OT64 vs. BVP - rozdily

Příspěvek od Smrťák »

řídilo se to v pohodě.Co jsem se na volně najezdil v OT 810 :D
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Odpovědět