S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od EL_XEL »

pavproch píše:Tady sou ty fotosy...

Alu Carboň dash trim

Obrázek

Matt silver ledviny s ///M proužkem a matt silver spodní mřížka

Obrázek

Zadní 35-is like diffuzor

Obrázek
Pekne pekne. Kde ze se s tím pohabujes? Někde okolo Rožnova?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17137
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

Dík. Jo, RpR a okolí - zhruba aitak od aše po košice :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od oxik »

nádhera :) mám rád, když je auto jako celek sladěné a dobře vypadající i v jiném stavu, než v jakém vyjelo z fabriky
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2674
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

Hehe se divim, ze te nesezrali za lva na zrcatku ...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17137
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

@ox: m4Zlik děkuje za pochvalu ^:)^

@froome: eee, to je nejdůležitější díl auta - talisman od 3/4
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Tak prvních cca 70km s nebem nad hlavou je za mnou, vše natočeno na silničkách v Podještědí :x . Je super jak si člověk díky otevřený střeše užije i v "relativně" pomalým tempu okresky, kterých bych si normálně ani nevšiml. Zkrácená 6st převodovka z 10th anniversary je naprosto famózní, kvalty tam s meziplynem padají neskutečně a ten mechanický pocit z řazení :x (tohle řazení jsem vždycky chtěl). Jediný nad čím na miatce uvažuji jsou o 1cm užší pneu ať je to trochu živější i na suchu...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2674
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

A co na ni dat nejaky eco, efficient gumy? :-) Kdyz to funguje na toybaru ...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

O tom jsem taky přemýšlel, ono teď tam jsou nějaký Conti premium ... a to taky není úplný lepidlo. Ale s těma 14 zároveň ještě lehce pokrátím převodovku a víc síly a míň gripu jde ruku v ruce :) . Pak už ta převodovka bude poskládaná přesně do 200kmh...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Jsem se teď chvíli zaměřil při vybírání pneu na jejich hmotnosti a objevil jsem dobrý zdroj pro zjištění hmotnosti pneumatik (možná jsem objevil ameriku :) ). Pokud by to někdo chtěl zjišťovat, tak to jde přes amazon (asi je tam každé zboží automaticky váženo a mají tam u každé položky-pneumatiky i hmotnost). Jen pro info, hledal jsem v rozměru 185/55 R14 a hmotnosti byly v intervalu 6.1 - 8.5 kg. Hmotnost kompletního kola tak může pro různý kombinace oscilovat v tomto rozměru od cca 10.5kg pro lehkou pneu a lehké alu až po 15.5kg když se koupí oboje těžký. Což mě docela překvapilo. Na lehkonohým autě s malým výkonem by to už asi mohlo být znát...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od mmira »

3 kila na kole jsem poznal i na skoro300 aute, na miate to musi byt jak padak za autem
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět