Pekne pekne. Kde ze se s tím pohabujes? Někde okolo Rožnova?pavproch píše:Tady sou ty fotosy...
Alu Carboň dash trim
Matt silver ledviny s ///M proužkem a matt silver spodní mřížka
![]()
Zadní 35-is like diffuzor
S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
Re: S větrem ve vlasech....
Dík. Jo, RpR a okolí - zhruba aitak od aše po košice 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
nádhera
mám rád, když je auto jako celek sladěné a dobře vypadající i v jiném stavu, než v jakém vyjelo z fabriky

Re: S větrem ve vlasech....
Hehe se divim, ze te nesezrali za lva na zrcatku ...
Re: S větrem ve vlasech....
@ox: m4Zlik děkuje za pochvalu 
@froome: eee, to je nejdůležitější díl auta - talisman od 3/4

@froome: eee, to je nejdůležitější díl auta - talisman od 3/4
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
Tak prvních cca 70km s nebem nad hlavou je za mnou, vše natočeno na silničkách v Podještědí
. Je super jak si člověk díky otevřený střeše užije i v "relativně" pomalým tempu okresky, kterých bych si normálně ani nevšiml. Zkrácená 6st převodovka z 10th anniversary je naprosto famózní, kvalty tam s meziplynem padají neskutečně a ten mechanický pocit z řazení
(tohle řazení jsem vždycky chtěl). Jediný nad čím na miatce uvažuji jsou o 1cm užší pneu ať je to trochu živější i na suchu...


"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: S větrem ve vlasech....
A co na ni dat nejaky eco, efficient gumy?
Kdyz to funguje na toybaru ...

Re: S větrem ve vlasech....
O tom jsem taky přemýšlel, ono teď tam jsou nějaký Conti premium ... a to taky není úplný lepidlo. Ale s těma 14 zároveň ještě lehce pokrátím převodovku a víc síly a míň gripu jde ruku v ruce
. Pak už ta převodovka bude poskládaná přesně do 200kmh...

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: S větrem ve vlasech....
Jsem se teď chvíli zaměřil při vybírání pneu na jejich hmotnosti a objevil jsem dobrý zdroj pro zjištění hmotnosti pneumatik (možná jsem objevil ameriku
). Pokud by to někdo chtěl zjišťovat, tak to jde přes amazon (asi je tam každé zboží automaticky váženo a mají tam u každé položky-pneumatiky i hmotnost). Jen pro info, hledal jsem v rozměru 185/55 R14 a hmotnosti byly v intervalu 6.1 - 8.5 kg. Hmotnost kompletního kola tak může pro různý kombinace oscilovat v tomto rozměru od cca 10.5kg pro lehkou pneu a lehké alu až po 15.5kg když se koupí oboje těžký. Což mě docela překvapilo. Na lehkonohým autě s malým výkonem by to už asi mohlo být znát...

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: S větrem ve vlasech....
3 kila na kole jsem poznal i na skoro300 aute, na miate to musi byt jak padak za autem
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou