Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Tak že tyhle náhražky nemůžou zdaleka nahradit mechnické závěrky víme dobře aniž bychom byli traktoristi.
Na druhé straně je to furt lepší než nic
Na druhé straně je to furt lepší než nic
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
mně zaujala ta poznámka o tom, že zadní diff v H zřejmě musí být krapet rychlejší než přední, aby H dokázal "trvaleji" držet prokluz... geometricko-matematicko-fyzikálně tahle domněnka má hlavu i patu, nevíte někdo, esli to tak je aji v reálu?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
pokud tím myslíš převodový poměr P/Z u Haldexu tak ten je 1:1
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Japa: Samozrejme ze to jde naprogramovat lepe. Dnesni auta uz jsou prakticky drive by wire, takze RJ vi vsechno co potrebuje aby vyhodnotila prokluz ve zlomku vteriny. Zna otacky na jednotlivych kolech, otacky motoru, zarazeny kvalt, natoceni volantu, rozchod kol na napravach i rozvor, takze za kazde situace vi, jake otacky ma ktere kolo mit. Prida nejakou toleranci a rozdil je nechteny prokluz.
A jak je videt na tom poslednim videu, tak EDS umi zasahovat rychle, jenom musi byt auto v offroad mode. Coz je super dusledek koncernove politiky, protoze v nizsi stredni jej z tria XPerience, Scout a Allroad, ma pouze Golf.
pavproch: H5 zrychluje jen hridel na 1,6 ale na zadnim diferencialu se otacky redukuji zase zpatky na 1. Ford u Focusu RS prevoduje hridel jeste vic do rychla a i pres redukci na difu, porad toci zadkem vic. O kolik presne netusim, ale staci to na vyrazne pretacivou charakteristiku puvodniho predohrabu, kdyz se prepne do drifft mode.
A jak je videt na tom poslednim videu, tak EDS umi zasahovat rychle, jenom musi byt auto v offroad mode. Coz je super dusledek koncernove politiky, protoze v nizsi stredni jej z tria XPerience, Scout a Allroad, ma pouze Golf.
pavproch: H5 zrychluje jen hridel na 1,6 ale na zadnim diferencialu se otacky redukuji zase zpatky na 1. Ford u Focusu RS prevoduje hridel jeste vic do rychla a i pres redukci na difu, porad toci zadkem vic. O kolik presne netusim, ale staci to na vyrazne pretacivou charakteristiku puvodniho predohrabu, kdyz se prepne do drifft mode.
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Tady je ukázka H5 na sněhu a ledu. Teda že by mě to nějak přesvědčilo se říct nedá. Kola se tak nějak nahodile protáčejí.
https://youtu.be/1B_V5cZVIiE?t=5m57s
Otázka je, o kolik by byl lepší pověstný "symetrický AWD" s automatem nebo variátorem......
https://youtu.be/1B_V5cZVIiE?t=5m57s
Otázka je, o kolik by byl lepší pověstný "symetrický AWD" s automatem nebo variátorem......

Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Mně se líbí, jak v 7:45 ještě couvá, ale už tam řadí D..nebo se pletu?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Nejak takto...bez elektroniky ani na krok...x2005 píše:Otázka je, o kolik by byl lepší pověstný "symetrický AWD" s automatem nebo variátorem......

https://youtu.be/l244PuAJ-gg?t=313
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Díky za odkaz. Bez X-Mode se to chovalo stejně jako Superb3 s H5. Takže Outback je to saný jako Passat B8 Alltrack. 

Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
Však tohle už není symetrické AWD, Outback s CVT má přece mezinápravovou spojku, ne ?
Re: Audi quattro - systemy pohonu 4×4
nová A4ka vypadá poměrně schopně
https://youtu.be/P1cPjbmyb5c
https://youtu.be/P1cPjbmyb5c