pouziji pavrpochovo oblibene Yo! Yo! Yo! Po docela velkem laborovani, ladeni neklidu na volnobeh a horsim zatahu ve vyssichh otackach, jsem konecne nasel pricinu problemu - vaha vzduchu. Na diag chybu nehazela, livedata byla v norme.. prislo mi to dost nepravdepodobne, takze su stastny jako blecha
snowman: to jsem samozřejmě zkoušel, odpojit, nastartovat projet..jelo to o poznání lépe (na průměrný hodnoty), myslel jsem že vyřešeno, ale druhý den to bylo ještě horší než při zapojené viz. http://www.youtube.com/watch?v=x7VF3HTMg8M tak jsem si pak zase myslel, že to tím nebude.. no naštěstí jsem koupil novou origo a už nemám chuť to zapálit a shodit ze skály
..dneska už s novou MAF: http://www.youtube.com/watch?v=61KhHv4VPiI (zrychlování na 2ku-nebyl uplně plnej plyn)
ať slouží a hlavně závidím vyřešení problému.... to já s bramborem a jeho nepadáním otáček při řazení pod zatížením stále leboruju, výměna celé horké části za motorem nepomohla.... chjo no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Urcite podozrenie na umierajuci MAF mam aj ja u seba, ale ked vidim co to spravi so 740i, tak s tym mrtvym MAFom to bola teda slusna zdechlina (ospravedlnujem sa za vyraz), od toho som nastastie este daleko...
Po vyrieseni to uz ide tak ako by som od 740i cakal gratulujem k vyrieseniu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
A nechcete mi vyresit co mi vyzira baterku? Dal jsem novou 12.9V, premeril jsem proud, zahy po zamknuti to zere 1.4 a po minutce to klesne na nulu. Prijdu k autu za dva dny a je tam 12.1V ... Jeste kdyz odpojim merak a po minute (kdyz hned tak ukazuje stale 0) ho opet pripojim, zase ukazuje 1.4 s tim, ze po chvili opet klesne na nulu.