BMW Divize
Re: BMW Divize
Nevidel by som to tak negativne s niektorymi turbo motormi. Ano, nemaju taku vyraznu gradaciu vykonu a niekedy to nema zmysel tocit k obmedzovacu, ale ten krutiaci moment ma celkom bavi. Nie je to bezcharakterne, len to ma iny charakter...
K M2 - dalo sa cakat, ze to bude N55. Mozu to doladit ako chcu, motor z M3/M4 to nikdy nebude. A aj pre to mi dava M3 ovela vacsi zmysel, hmotnostny rozdiel taky tragicky nie je...
K M2 - dalo sa cakat, ze to bude N55. Mozu to doladit ako chcu, motor z M3/M4 to nikdy nebude. A aj pre to mi dava M3 ovela vacsi zmysel, hmotnostny rozdiel taky tragicky nie je...
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
A to N55 je oproti N54 slabý odvar. Biturba toho snesou ještě víc.pavproch píše:Svým způsobem máš pravdu... takže škrtám na seznamu "nelíbí"doriftonigga píše:N55 mi nevadí. Je to osvědčený motor, a navíc v této specikaci T0 doznala oproti klasické N55 celkem dost modifikací vč. dílů z M3.![]()
Navíc je tam velký potencíál pro ty co se rádi šťourají v mapách ŘJ.... zcela nedávno sem na e90post zahlíd graf. poštelované N55, myslím, že něco jako 600+ kobyl NA KOLECH!
Ale i tak to nescu, teda asi....
Nezlobil bych se, kdyby byla možnost narvat motorové komponenty z M2 do jedničky.

Re: BMW Divize
Jo taky se mi kompresor zda jako o dost lepsi reseni nez turbo.....vlastne na tom nevidim (krom moznosti poruchy kompresoru) zadnou nevyhodu oproti N/A motoru.Vrooom píše:Nema ten G7 lepsi pomer hp/Kg nez tvuj kombajn?pavproch píše:dodatek: a vůbec by mi nevadilo, že mě pojede každý lepší foukaný konzernový čtyřhrnek *, že to žere víc než nešní fukary a že bych musel zaplatit výpalné do bruseli (jako nesraly by mě ty peníze, sral by mě pricnip, to samozřejmě ano)
* zrovna fčer na autobahnu: asi čtvrthodiny sem se autobahnu naháněl s G7 GTI a ani zaboha sem nebyl schopen mu odskočit, natož ujet..... ale i tak sem si to užíval...
Ja bych klidne nejaky ty kompresory do motoru bral
Nejak takto bych si to predstavoval.The power delivery is as smooth as before and feels like a NA engine all the way. Top end power is an massive improvement over the original 3.0Si. The low end torque isn't that different, but it has always felt really strong on the low revs, I missed something at the top end.
And with the supercharger it has becomed a perfect match....
I have not driven a Z4M before, but have driven a few E46 M3s. This feels way faster
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: BMW Divize
Krom toho, že turbo alespoň v některých režimech zvyšuje papírovou efektivitu auta tím, že využívá odpadních spalin, oproti tomu kompresor je od začátku do konce z pohledu efektivity jen ztrátový projekt. A s ohledem na to, že foukání se se dnes prosazuje jen kvůli emisím...Londoner píše:Jo taky se mi kompresor zda jako o dost lepsi reseni nez turbo.....vlastne na tom nevidim (krom moznosti poruchy kompresoru) zadnou nevyhodu oproti N/A motoru.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: BMW Divize
jo vim ze kompresor je min efektivni nez turbo ..... ale prijde mi to jako dobrej kompromis mezi N/A a turbem - no vzhledem k tomu kolik vyrobcu v evrope pouziva kompresory jsem v mensinejarka píše:Krom toho, že turbo alespoň v některých režimech zvyšuje papírovou efektivitu auta tím, že využívá odpadních spalin, oproti tomu kompresor je od začátku do konce z pohledu efektivity jen ztrátový projekt. A s ohledem na to, že foukání se se dnes prosazuje jen kvůli emisím...Londoner píše:Jo taky se mi kompresor zda jako o dost lepsi reseni nez turbo.....vlastne na tom nevidim (krom moznosti poruchy kompresoru) zadnou nevyhodu oproti N/A motoru.

V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: BMW Divize
Vysledek M3 na brzde mi je vysvetlenim proc ve srovnavacich testech tak drti RC F, ac ma byt papirove temer 50 koni ve prospech japonce. Jen turbama to tedy neni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW Divize
Není to Gargamel?
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: BMW Divize
nemůže to sem někdo kopnout, co se na tý brzdě stalo?
mám AR na seznamu zakázaných/znepřístupňených ....
mám AR na seznamu zakázaných/znepřístupňených ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
neměřili tomu o 30 koní a 50Nm víc. to sis dal jako sám sobě zákaz? to je přísné 

Pravda vyděsí