BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Nevidel by som to tak negativne s niektorymi turbo motormi. Ano, nemaju taku vyraznu gradaciu vykonu a niekedy to nema zmysel tocit k obmedzovacu, ale ten krutiaci moment ma celkom bavi. Nie je to bezcharakterne, len to ma iny charakter...
K M2 - dalo sa cakat, ze to bude N55. Mozu to doladit ako chcu, motor z M3/M4 to nikdy nebude. A aj pre to mi dava M3 ovela vacsi zmysel, hmotnostny rozdiel taky tragicky nie je...
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

pavproch píše:
doriftonigga píše:N55 mi nevadí. Je to osvědčený motor, a navíc v této specikaci T0 doznala oproti klasické N55 celkem dost modifikací vč. dílů z M3.
Svým způsobem máš pravdu... takže škrtám na seznamu "nelíbí" :D

Navíc je tam velký potencíál pro ty co se rádi šťourají v mapách ŘJ.... zcela nedávno sem na e90post zahlíd graf. poštelované N55, myslím, že něco jako 600+ kobyl NA KOLECH!

Ale i tak to nescu, teda asi.... :p
A to N55 je oproti N54 slabý odvar. Biturba toho snesou ještě víc.

Nezlobil bych se, kdyby byla možnost narvat motorové komponenty z M2 do jedničky. :D
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Londoner »

Vrooom píše:
pavproch píše:dodatek: a vůbec by mi nevadilo, že mě pojede každý lepší foukaný konzernový čtyřhrnek *, že to žere víc než nešní fukary a že bych musel zaplatit výpalné do bruseli (jako nesraly by mě ty peníze, sral by mě pricnip, to samozřejmě ano)

* zrovna fčer na autobahnu: asi čtvrthodiny sem se autobahnu naháněl s G7 GTI a ani zaboha sem nebyl schopen mu odskočit, natož ujet..... ale i tak sem si to užíval...
Nema ten G7 lepsi pomer hp/Kg nez tvuj kombajn? :-)

Ja bych klidne nejaky ty kompresory do motoru bral :-)
Nejak takto bych si to predstavoval.
The power delivery is as smooth as before and feels like a NA engine all the way. Top end power is an massive improvement over the original 3.0Si. The low end torque isn't that different, but it has always felt really strong on the low revs, I missed something at the top end.
And with the supercharger it has becomed a perfect match....

I have not driven a Z4M before, but have driven a few E46 M3s. This feels way faster
Jo taky se mi kompresor zda jako o dost lepsi reseni nez turbo.....vlastne na tom nevidim (krom moznosti poruchy kompresoru) zadnou nevyhodu oproti N/A motoru.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Londoner píše:Jo taky se mi kompresor zda jako o dost lepsi reseni nez turbo.....vlastne na tom nevidim (krom moznosti poruchy kompresoru) zadnou nevyhodu oproti N/A motoru.
Krom toho, že turbo alespoň v některých režimech zvyšuje papírovou efektivitu auta tím, že využívá odpadních spalin, oproti tomu kompresor je od začátku do konce z pohledu efektivity jen ztrátový projekt. A s ohledem na to, že foukání se se dnes prosazuje jen kvůli emisím...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Londoner »

jarka píše:
Londoner píše:Jo taky se mi kompresor zda jako o dost lepsi reseni nez turbo.....vlastne na tom nevidim (krom moznosti poruchy kompresoru) zadnou nevyhodu oproti N/A motoru.
Krom toho, že turbo alespoň v některých režimech zvyšuje papírovou efektivitu auta tím, že využívá odpadních spalin, oproti tomu kompresor je od začátku do konce z pohledu efektivity jen ztrátový projekt. A s ohledem na to, že foukání se se dnes prosazuje jen kvůli emisím...
jo vim ze kompresor je min efektivni nez turbo ..... ale prijde mi to jako dobrej kompromis mezi N/A a turbem - no vzhledem k tomu kolik vyrobcu v evrope pouziva kompresory jsem v mensine :)
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: BMW Divize

Příspěvek od ctrl_j »

Vysledek M3 na brzde mi je vysvetlenim proc ve srovnavacich testech tak drti RC F, ac ma byt papirove temer 50 koni ve prospech japonce. Jen turbama to tedy neni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4140
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od HondaMan »

Není to Gargamel?
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: BMW Divize

Příspěvek od francis »

Neni
Mirek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17205
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

nemůže to sem někdo kopnout, co se na tý brzdě stalo?

mám AR na seznamu zakázaných/znepřístupňených ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2664
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

neměřili tomu o 30 koní a 50Nm víc. to sis dal jako sám sobě zákaz? to je přísné :-)
Pravda vyděsí
Odpovědět