Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Ne, dotcene agregaty EA189 uz se nevyrabi.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
noveautičko
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: stř 15 dub 19:17
Bydliště: ČR

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od noveautičko »

teď budou bazary přeplněné nafťáky.. :)
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Proc by? I bez nejakeho zasahu nejakeho softwaru maji ty motory nasobne nizsi emise nez stare SDI/TDI z dob pred EURO4. Fakticky si za to muzou planovaci z EU sami. Hodnoty se mely zastropovat nekde na urovni EURO5 a pak mela probehnout snaha o to dostat ze silnic stare vraky.
VW jim jen dal co chteli, ostatne zpusob udavani emisi pocitany dle spotreby je korunou cele absurdity.
Naposledy upravil(a) ctrl_j dne pát 25 zář 09:45, celkem upraveno 1 x.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28430
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

proč by měly? Má snad nějaká tabulková hodnota emisí vliv na životnost motoru nebo jeho chod?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28430
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

ctrl_j píše:...a pak mela probehnout snaha o to dostat ze silnic stare vraky.
Přesně tak! Tady se honěj za nějakejma číslama (413mld na pokutě je taky hezký vejvar) a v reálu kdejaký tady jezdí vraky, které vypouštějí kde-co, ale emisemi prošly všechny...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od ctrl_j »

Fakticky to doslo tak daleko, ze se vymysli veci, ktere vlastne skodi. EGR ventil pro recirkulaci vyfukovych plynu = usady sazi a karbonu, bioslozka v nafte a benzinu = zanaseni vstriku, a tak by se dalo pokracovat…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
noveautičko
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: stř 15 dub 19:17
Bydliště: ČR

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od noveautičko »

staré vraky je jedna věc a jiná hodnota u měření u nových věc druhá..
ale že zrovna amíci vypekli skopčáky.. ;) :D
jerry
Letec
Příspěvky: 3705
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Pánové, představte si, že já ještě zažil doby, kdy nafta byla akorát v náklaďácích, traktorech a wafkách :) Já vím, je to dlouho, ale šlo to ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17130
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od pavproch »

nebyl i T54 resp. T72 nafťák?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jerry
Letec
Příspěvky: 3705
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

No vidíš, na to jsem zapomněl :D Ale já mám modrou ;)

Ale abych nebyl OT. Absolutně teda nechápu to naftový RS 4x4. Asi jsem fakt stará škola, ale rozum a logika by velela naftový Scout 4x4 a benzinový RS 4x4.
Naposledy upravil(a) jerry dne pát 25 zář 12:20, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět