BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5975
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Řekl bych, že zájemce, který ví co kupuje a na co to chce, tak tyhle praktické úpravy ocení, protože už je nebude muset podstupovat.
Origo stav beru z hlediska vzhledu, ale kvalitní zásahy do mechaniky považuju za plus.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
Riley
Autoškolák
Příspěvky: 54
Registrován: úte 03 dub 13:28

Re: BMW Divize

Příspěvek od Riley »

Zajímalo by mě, jak to měřil. Jestli koukal na tachometr, který u Fordu přeměřuje o parník a u BMW ukazuje přibližně realitu, tak možná jel s FoFo ve výsledku pomaleji :). Raritka je to pěkná, ale já bych radši tu 130i.
BMW 330i, e46 sedan, FL, M-paket II, Black Sapphire Metalic, Alcantara, kola Style 72 a 73
zandome
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 31 pro 17:13

Re: BMW Divize

Příspěvek od zandome »

pozical som si dnes M3 E90 - ma to nieco do seba, mam chrobaka v hlave, podvozok bol super, aj prevodovka - dvojspojka. Len motor - ako viem, ze ma tu za to ukamenujete, ale ked mne tie vysokotocive atmosfery az tak moc nesedia - rychlost tam je, ked sa pozriem na tachometer, ale zeby tam bol taky ten pocit euforie pri zrychleni to ani nie, 420k vie byt aj "silnejsich"
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Já mám točivé atmosféry rád a naopak motory co jen fouknou a zhasnou mě zdaleka tak nebaví. Moment, kdy člověk předjíždí, otáčkoměr přichází do poslední třetiny, zátah hasne a motor už se jen trápí, mě vždycky nehorázně zklame. A to je bohužel každé turbo. Úplně jedno jestli je to TDI, HDI, 3.0d, TSI, Impreza, Nissan 300ZX TT nebo 335i. Přiznávám, teda, že nový turbený eMka jsem nejel ani jedno.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5713
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Taky tak...proste zrychlenie ma narastat so zvysujucim sa cislom na otackomeri...nemam chut kalkulovat, ze ci uz ked teraz preradim, tak toho vykonu a vysledne zrychlenie, tam bude este malo/uz dost/viac nez teraz. Proste cervene pole, dalsia rychlost a ide sa dalej odznova :ymhug:
A nejde len o jazdu naplno, s turbom nikdy nepojdem tak cisto a hladko ako s atmosferou. V tomto najviac zo vsetkeho nenavidim diesele a ich nakopavacie turbo...nejede to, tak dam viac plynu a potom sa chyti turbo a potom to uz ide proste moc - z hladiska mnou potrebneho a chceneho zrychlenia 8-|
Kazde pasmo otacok ma svoje miesto a ulohu a nechcem aby mi ich turbo miesalo :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17204
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

co sem jel s bondovo ///M3, tak to táhne jaxfiń až do redline, ale taková gradace jako u N/A tam není...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

pavproch píše:co sem jel s bondovo ///M3, tak to táhne jaxfiń až do redline, ale taková gradace jako u N/A tam není...
I ta gradace by asi naladit šla, takovej turbomotor by měl ve špičce třeba 700 koní a při držení v horní třetině otáčkoměru by žral tak sto na sto. A to by asi dost lidí zklamalo. A furt by tam zbyly prodlevy. Každej přece musí vědět, co má rád a nechtít po turbu aby bylo jako atmosféra. V opačným případě je to jako žrát švestkovej koláč a vybírat z něj švestky ven ;)
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Ona tam ta gradace nejaka je, ale samozrejme méně vyrazna, protože uz to nemá moc kam gradovat :) Ale zas pokud třeba omylem jedu se sapnutou stabilizaci a zrychluju naplno, tak se mi rozblika stabilizace ne při anstupu turba, ale az tak kolem 5500rpm, tzn zhruba okolo 120, coz ta V8 vazne neudela...mluvim o suche okresce
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Teda já si myslím, že by i ta gradace měla jít u turbo-motorů naladit. Jen je prostě třeba nechtít všechno, ale zvolit si priority. Aby tam byla gradace, tak halt musí být průběh krouťáku buď jak stolová hora, nebo ještě lepé stolová hora s vrchní plošinou trochu do kopce. Stačí od motoru nechtít Mmax už od volnoběhu a vzdát se výkonu v nízkých otáčkách a charakter tu hned bude. V běžným provozu pří jízdě na nákup by to sice bylo pomalejší (což si myslím, že třeba u takový M3 je úplně fuk - i tak by byla hodně rychlá) a s narustajícíma otáčkama by to pak mohlo být hodně správně.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Londoner
Řidič začátečník
Příspěvky: 142
Registrován: stř 24 čer 14:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Londoner »

A nebo zvolit tu treti (a nejspravnejsi ze :-D) cestu a tou je kompresor. Proc vubec u tech M-kovejch aut nedavaj S/C misto turba kdyz uz nedelaj N/A? Na sportovnejsi jizdu je to myslim lepsi reseni (pro vetsi motory).
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold

Poradnej ofroud LR D4!
Odpovědět