BMW Divize
Re: BMW Divize
Řekl bych, že zájemce, který ví co kupuje a na co to chce, tak tyhle praktické úpravy ocení, protože už je nebude muset podstupovat.
Origo stav beru z hlediska vzhledu, ale kvalitní zásahy do mechaniky považuju za plus.
Origo stav beru z hlediska vzhledu, ale kvalitní zásahy do mechaniky považuju za plus.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: BMW Divize
Zajímalo by mě, jak to měřil. Jestli koukal na tachometr, který u Fordu přeměřuje o parník a u BMW ukazuje přibližně realitu, tak možná jel s FoFo ve výsledku pomaleji
. Raritka je to pěkná, ale já bych radši tu 130i.

BMW 330i, e46 sedan, FL, M-paket II, Black Sapphire Metalic, Alcantara, kola Style 72 a 73
Re: BMW Divize
pozical som si dnes M3 E90 - ma to nieco do seba, mam chrobaka v hlave, podvozok bol super, aj prevodovka - dvojspojka. Len motor - ako viem, ze ma tu za to ukamenujete, ale ked mne tie vysokotocive atmosfery az tak moc nesedia - rychlost tam je, ked sa pozriem na tachometer, ale zeby tam bol taky ten pocit euforie pri zrychleni to ani nie, 420k vie byt aj "silnejsich"
Re: BMW Divize
Já mám točivé atmosféry rád a naopak motory co jen fouknou a zhasnou mě zdaleka tak nebaví. Moment, kdy člověk předjíždí, otáčkoměr přichází do poslední třetiny, zátah hasne a motor už se jen trápí, mě vždycky nehorázně zklame. A to je bohužel každé turbo. Úplně jedno jestli je to TDI, HDI, 3.0d, TSI, Impreza, Nissan 300ZX TT nebo 335i. Přiznávám, teda, že nový turbený eMka jsem nejel ani jedno.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5713
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Taky tak...proste zrychlenie ma narastat so zvysujucim sa cislom na otackomeri...nemam chut kalkulovat, ze ci uz ked teraz preradim, tak toho vykonu a vysledne zrychlenie, tam bude este malo/uz dost/viac nez teraz. Proste cervene pole, dalsia rychlost a ide sa dalej odznova
A nejde len o jazdu naplno, s turbom nikdy nepojdem tak cisto a hladko ako s atmosferou. V tomto najviac zo vsetkeho nenavidim diesele a ich nakopavacie turbo...nejede to, tak dam viac plynu a potom sa chyti turbo a potom to uz ide proste moc - z hladiska mnou potrebneho a chceneho zrychlenia
Kazde pasmo otacok ma svoje miesto a ulohu a nechcem aby mi ich turbo miesalo

A nejde len o jazdu naplno, s turbom nikdy nepojdem tak cisto a hladko ako s atmosferou. V tomto najviac zo vsetkeho nenavidim diesele a ich nakopavacie turbo...nejede to, tak dam viac plynu a potom sa chyti turbo a potom to uz ide proste moc - z hladiska mnou potrebneho a chceneho zrychlenia

Kazde pasmo otacok ma svoje miesto a ulohu a nechcem aby mi ich turbo miesalo

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
co sem jel s bondovo ///M3, tak to táhne jaxfiń až do redline, ale taková gradace jako u N/A tam není...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
I ta gradace by asi naladit šla, takovej turbomotor by měl ve špičce třeba 700 koní a při držení v horní třetině otáčkoměru by žral tak sto na sto. A to by asi dost lidí zklamalo. A furt by tam zbyly prodlevy. Každej přece musí vědět, co má rád a nechtít po turbu aby bylo jako atmosféra. V opačným případě je to jako žrát švestkovej koláč a vybírat z něj švestky venpavproch píše:co sem jel s bondovo ///M3, tak to táhne jaxfiń až do redline, ale taková gradace jako u N/A tam není...

O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
Ona tam ta gradace nejaka je, ale samozrejme méně vyrazna, protože uz to nemá moc kam gradovat
Ale zas pokud třeba omylem jedu se sapnutou stabilizaci a zrychluju naplno, tak se mi rozblika stabilizace ne při anstupu turba, ale az tak kolem 5500rpm, tzn zhruba okolo 120, coz ta V8 vazne neudela...mluvim o suche okresce

BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Teda já si myslím, že by i ta gradace měla jít u turbo-motorů naladit. Jen je prostě třeba nechtít všechno, ale zvolit si priority. Aby tam byla gradace, tak halt musí být průběh krouťáku buď jak stolová hora, nebo ještě lepé stolová hora s vrchní plošinou trochu do kopce. Stačí od motoru nechtít Mmax už od volnoběhu a vzdát se výkonu v nízkých otáčkách a charakter tu hned bude. V běžným provozu pří jízdě na nákup by to sice bylo pomalejší (což si myslím, že třeba u takový M3 je úplně fuk - i tak by byla hodně rychlá) a s narustajícíma otáčkama by to pak mohlo být hodně správně.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: BMW Divize
A nebo zvolit tu treti (a nejspravnejsi ze
) cestu a tou je kompresor. Proc vubec u tech M-kovejch aut nedavaj S/C misto turba kdyz uz nedelaj N/A? Na sportovnejsi jizdu je to myslim lepsi reseni (pro vetsi motory).

V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!