retron píše:Další nesmysl od BMW, dojezd při plachtění kilo, 265 kilo váží a 4kila stojí
První svezení s tichým silákem: elektrický skútr BMW C-Evolution
Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-skutr-b ... otorky_fdv
technická: nevím jestli to má variátor (ztráty běžně 30%) nebo jenom řemen, i tak mi to přijde nesmyslný proč elektromotor nezabudovali přímo do kyvné části direkt na poháněnou osu
Variátor to nemá, byl by úplně zbytečný. A elektromotor nezabudoval do zadního kola nejspíše kvůli jeho neodpružené hmotnosti.
Jinak ten článek psalo asi úplné technické jelito
noveauticko: dobré je i tohle
..To hlavní ale je krouťák. BMW C-Evolution posílá na zadní kolo pomocí zapouzdřeného ozubeného řemenu točivý moment 72 Nm, tedy o dost víc než největší benzinové maxiskútry na trhu....
No těch 72Nm na zadní kolo nedojde, je tam přece řemenový převod. Ta věta je z technického hlediska úplně stejná krávovina jako tvrzení že ten elektromotor má maximální krouťák v jakýchkoliv otáčkách. Autor testu je mamlas
Na zadní kolo benzinového maxiskůtru dojde moment podstatně větší, protože převodovka.
To ovšem neplatí pro noveauticko, které se díky hlavě plné otazníků zcela vymanilo vlivu fyzikálních zákonů.