jarka píše:To co tady ale píšete tak se týká té červené Z4, nebo ne???
Bond (je tu někdě ): a co se stalo s motorem, že byla nutná repas?
ano viz fotky v tématu o Z4M
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Jenom bych rád vyvrátil jedním videem nepravdu, která zde zazněla a to, že mx-5 není vhodná na okruh, natož na smyčku- https://www.youtube.com/watch?v=tQ3x462rlmg ..Pod 8 minut bez přeplňování, na street legal gumách. Auto mi nervózní nepřijde, spíš řidič té GT3. Cena úprav konkrétního auta do 150 tisíc s přehledem..Bral jsem cenu v zadání 550 (radši míň) včetně úprav. Takže pokud to mělo být jenom na pořízení a na ladění jsou další prostředky, pak jsou tu určitě vhodnější kandidáti než mx-5.
mánička > cece, na to video jsem koukal asi hodinu zpet a nevypada to vuubec spatne!
Otazkou je jak moc velky ma MX-5 potencial po upravach...
Predpokladam vydrz bude dobra, je to Mazda A ceny dilu asi taky za hubicku
BTW hladal som na YT kanal jedneho typka, mal 130i, upravenu - KW Clubsport podvozok, LSD... A zda sa ze to vymenil za E46 M3 s +-rovnakymi upravami, cize E46 M3 bude asi vzdy rychlejsia na okruhu
Alexe H. sleduju uz delsi dobu. https://www.youtube.com/user/grinsemanni/videos Imho si to fakt dava a ma casto dobre umistenou kameru. Po NS vodi i 1M, GT3 RS, M3 e92 atd. By me zajimalo, kde a co robi
MadJoe- MX-5 je právě zbytečně podceňovaná. Za málo peněz hodně muziky. Díly na úpravu podvozku stojí prd, komplet výfuk 30 atd, atd.. Kolegovy z mx-5 klubu chyběl výkon, tak dal turbo kit na 280 koní, vyšel ho i montáží na 150 tis. Pružné na 4°80-120km/h za 3.8 dle racelogiku. NCFL má už kované ojnice, zesílené ventily i pružiny a jak pozoruju emerické fóra, kde ladí o 106 o nějakých problémech (zásadních) nikdo nepíše. Moje má najeto něco přes 80 a odešla jedna lambda, to je celé..Ale nepřeplňuju..(teda zatím )