 A v budoucnu se predela na vyssi model
 A v budoucnu se predela na vyssi model 
 A v budoucnu se predela na vyssi model
 A v budoucnu se predela na vyssi model 
Těším se na jaro....Final drive ratio std: 4.273

 .
 .Taky jsem zvažoval nákup roadsporta, ale když jsem si ho půjčil v dreamcars (sice byl unavenej, atd...), tak mě překvapilo o kolik rychlejší ctr je a krok zpět jsem zavrhl. Nevím jestli jsi v něm jezdil, ale je to fyzicky něco úplně jinýho než plechovka, i moje už relativně dost uživatelsky nepřívětivý auto, je v určitých směrech ještě celkem pohodlnýMadJoe píše:A nebo se na to vykaslu a koupim ojeteho Cata RoadsportaA v budoucnu se predela na vyssi model
 .
 .

3,46 je final drive pre 130i, tam chyba nie je... Mozem vyskusat napr. tych 120 km/h v porovnani s rychlostou a otackami na tachometri a presnymi otackami v skrytom menu s GPS rychlostou.mmira píše:jen me tak napadlo - nema tam vsevedko udaje pro e90 330i?
Ono to taky není úplně marný, když se to očeše a smysluplně upraví. Na jdm foru, bylo video, kde byla upravená 350Z a kluk s tím lítal jak utržený (Most 1:52, Brno 2:20 a to vše na normálních UHP gumách!!! - neskutečný časy). Měl odlehčeno (hodně, prakticky jen plechy a sedačkuřidičBOB píše:ač nemám rád auta z této části planety, tak co třeba něco takového?
 = 1260kg + výkon 350koní) a tyhle úpravy: jedna Z33, interiér out, lehce rozšířeno + 20, sníženo - 8, zkrácené pružiny, polyuretany, sání ROHRE 100, výfuk ROHRE 80 Short, ECU tuned, kola Ultraleggera, Falken 452, jinak série.
 = 1260kg + výkon 350koní) a tyhle úpravy: jedna Z33, interiér out, lehce rozšířeno + 20, sníženo - 8, zkrácené pružiny, polyuretany, sání ROHRE 100, výfuk ROHRE 80 Short, ECU tuned, kola Ultraleggera, Falken 452, jinak série.