@dorifotonigga: V3 je prý jen na okruhový ježdění, na rozbité okresky je příliš tvrdé, teda říkal to prodejce.... uvidíme... silenbloky OEM, ale nové (brambor už má skoro 150tis na hrbu)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
náhoda je wůl... před chvílí sem v Rožnově u skanzenu zahlídčernou 5er e61 (kombi) s naprosto stejnou RZ, jako mám na 3er, akorát on tam měl A, já tam mám Z.....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
při pročítání nešního článečku o i8 na hoknhajmringu ňa něco napadlo.... vzít takle i8, vykuchat z teho všecky hybridní kktiny vč. neduživého třívalce a narvat tam (kapota je dlouhá dost) V10 z předchozí gen M5...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
tak neska opět potvrzení, co sme tu už psali.... I/34, výjezd z Poličky směr Hlinsko - dlouhé rovinky, mírně do kopec.... přede mnou "závodník" v e91 320d poface v černé (sme se potkali... ) - sem musel 316i na trojku drtit až do omezovače, než sem ho udělal..... chjo, no....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
pavproch píše:tak neska opět potvrzení, co sme tu už psali.... I/34, výjezd z Poličky směr Hlinsko - dlouhé rovinky, mírně do kopec.... přede mnou "závodník" v e91 320d poface v černé (sme se potkali... ) - sem musel 316i na trojku drtit až do omezovače, než sem ho udělal..... chjo, no....
třeba to byla taková 320d, jako ta tvoje 316i
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!