Druha vec je, a to mozna Kony nezohlednil, ze pokud ja pojedu s TSI za 13 a on v TDI za 10, ja budu s TSI o galaxii rychlejsi. 10 je pro TDI opravdu extrem (v beznem provozu). Znovu plati obecna rovnice: TDI proste pojede o cca 2 litry na sto min. Predpisova jizda: TDI 5,5, TSI 7,5. Klidna jizda: TDI za 6, TSI za 8. Svizna jizda bez omezovani: TDI za 8, TSI za 10. Jízda á la bezmozek: TDI 10, TSI 13.
Ty dva litry za ten vykon navic, za celkove měkčí, kultivovanější, pružnější a celkově ochotnější agregát imho prostě stojí. Šel jsem do benzínu po šesti letech s dieselem (Honda 2,2 i-ctdi), kde jsem mel dlouhodobou spotrebu 7,6 litru. Coz nikdo na foru Hondaclubu nechapal, vsichni jezdili do sesti. Takze bud jezdim desne rychle, nebo nevim.

Kolega ma 335i coupe (jeste verze s dvema turby). Jeste donedavna muj dream car, malem jsem ho od nej koupil. Ale dlouhodobych 12,5 je pro me proste neakceptovatelne - a to ani nezminuju to, ze kolega jezdí klobouk, na padla ani nesahne a ze automat drzi motor neustale mezi 1000 - 2000 otackama. Kdyz jsem si od nej tohle auto pujcil, zcela normalne se s nim projel (tak, jak bych jezdil já bezne), mel jsem spotrebu 17 litru. I to byl jeden z duvodu, proc jsem do toho nakonec nesel a prestal po podobnych autech koukat. Nove TSI motory jsou proste relativne usporne, je to tak. A jak rikam, do extremu, kde si samozrejme radi cucnou jako kazdy turbomotor, se clovek dostane malokdy.