Onboard videa
Re: Onboard videa
Zbytečně to hrotíš, přejížděl nějakého plazivce, který mu uhnul. Takhle jsem uhýbal už víckrát.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28434
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
já uhýbám, když chci já a ne, když mne k tomu nějaký nedoučený kokot nutí. Už jsem byl přítomen tomu, když byl řidič takto nucený uhnout a u krajnice vzal zakládací klín... Nic příjemného a škoda na Superbu za 180t...samozřejmě hrazeno z vlastního HAV, protože kamioňák byl v <>.
O tom, zda uhnu nebo ne, si opravdu nejraději rozhoduji sám.
O tom, zda uhnu nebo ne, si opravdu nejraději rozhoduji sám.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2189
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Tady souhlasím. Kamioňák byl kokot a zasloužil by přesdržku.
Re: Onboard videa
Já teda kdyby se mi objevil ve výhledu kamion takto nečekaně za tím zeleným náklaďákem, tak mám asi nasráno v gatích.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28434
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
dědovi to chcíplo a když se rozjížděl, tak zvedal obě ruce
Ale tu červenou vzal hodně zle


No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Onboard videa
A pak má člověk jezdit s kosočtvercem na přídi.
Nejdřív nějaká rychlomanažerka v kostýmku to pošle přes všechny pruhy,co jsou v HK doprava a pak člověk potká borce,co neví,jak fungují semafory a 2 pruhy vedle sebe...

Nejdřív nějaká rychlomanažerka v kostýmku to pošle přes všechny pruhy,co jsou v HK doprava a pak člověk potká borce,co neví,jak fungují semafory a 2 pruhy vedle sebe...
Fluence 1.6 16v
E46 330ci "roofless"
E46 330ci "roofless"
Re: Onboard videa
Kdo jel včera přes Florenc kolem 11 (respektive tam jak je údajně nejsložitější křížovatka v ČR - sjezd/nájezd magistrály, příjezd tramvaje od hlaváku, směr žižkov, směr masarykáč), tak musel zažít pořádnou indii. Všechna auta v křižovatce semafory nesemafory, stání na místě a troubení. Samozřejmě největší borci jsou ti, kteří přijedou na zelenou ke koloně co stojí v křižovatce a vehementně se domáhají průjezdu, protože oni dostali přece zelenou. Pražská klasika
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28434
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
samozřejmě, že obrčuráci jsou ti, co zůstávají stát v křižovatce, aniž by měli možnost za ní pokračovat v jízdě. To je kámen úrazu všeho. Jeden takový kokot a ucpe se to na kompletku.
Vehementně se domáhají průjezdu správně, protože kdyby v křižovatce kokot nestál, tak mohou projet...pokud je průjezd možný.
Sám jsem na to hodně alergický a konkrétně i tady, když nechci jet do tunelu, ale odbočit doleva k Atriu a on mi v křižovatce stojí nějaký debil, co chce od Atria do tunelu...prostě tam nemá co dělat.
a ad pražská klasika: asi moc nejezdíš, protože bys jinak věděl, že stejní dementi jsou v Brně, v Plzni, v Ostravě...a všude, kde se vytvoří nějaká ucpávka. Pravda, v Praze je jich víc než jinde...i když mé poslední zážitky z průjezdu Brna nejsou jiné než z centra Phy.
Ale procentuelně to chápu - u národa, kde 25% populace volí ANO, dalších 25% Socany a 15% komouše, někde ti kokoti být prostě musí.
Vehementně se domáhají průjezdu správně, protože kdyby v křižovatce kokot nestál, tak mohou projet...pokud je průjezd možný.
Sám jsem na to hodně alergický a konkrétně i tady, když nechci jet do tunelu, ale odbočit doleva k Atriu a on mi v křižovatce stojí nějaký debil, co chce od Atria do tunelu...prostě tam nemá co dělat.
a ad pražská klasika: asi moc nejezdíš, protože bys jinak věděl, že stejní dementi jsou v Brně, v Plzni, v Ostravě...a všude, kde se vytvoří nějaká ucpávka. Pravda, v Praze je jich víc než jinde...i když mé poslední zážitky z průjezdu Brna nejsou jiné než z centra Phy.
Ale procentuelně to chápu - u národa, kde 25% populace volí ANO, dalších 25% Socany a 15% komouše, někde ti kokoti být prostě musí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
