taxem neska určitě poprvé a (protože bojim bojim, tak asi) naposled opřel brambora do omezovače.... mně to už fakt nebavilo, sem chtěl být co nejdřív "doma" umatasů v plzni, tak nurnberg-plzeň za hodinu, no.....
kuwa, fakt sa bojim.... jak s to v tacho 262 zarazilo o omezovač, tak to už je kuwa šrumec.... nic pro starší pány....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:taxem neska určitě poprvé a (protože bojim bojim, tak asi) naposled opřel brambora do omezovače.... mně to už fakt nebavilo, sem chtěl být co nejdřív "doma" umatasů v plzni, tak nurnberg-plzeň za hodinu, no.....
kuwa, fakt sa bojim.... jak s to v tacho 262 zarazilo o omezovač, tak to už je kuwa šrumec.... nic pro starší pány....
pravej hukot zacina ve 250+ třeba 550 je i v cca 290 real porad celkem stabilni, ale v Z uz jsem se bal i ve 280
Bond: pekne. Mna zastavi obmedzovac na 250. Tam mozem potvrdit ze nic extra sa pri tej rychlosti nedeje, ale tu rychlost si uz clovek (ja ) celkom uvedomuje . Isiel som s kolegom, E90 325ix, a tam prekvapilo o kolko to auto je hlucnejsie. Tam pri 240 uz bol v kabine celkom hukot.V E60 je oproti tomu relativny este klud.
větší brzdy bramborovi dopředu už sa montujou, jedna strana už je tam.... kotouče a desky Brembo, třmeny a jejich nosiče OEM BMW.... a vleze sa na to jak 18" OEM styling 193, tak i OEM zimní 17" styling 158 - zůstává tam enem pár milimetrů škvíra.... fotosy za chvíli... uffff , zdá se že to mechanicky pasuje... uvidíme ještě jak funkčně.... velikost kotouče i třmenu je jak pro autobus či tatru 815....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
kura až při montáži mi došlo, že nemám zajišťovací pružinky na přítlak desek, no.... takže budu pár dnů halt jezdit bez nich, no... už sou objednané...
jinak, panenská jízda - pár kilometrů s lehkou nohou, nevyjevila něco zásadního, teda kromě teho, že než si to sedne, tak to moc nebrzdí, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.