pavproch fčera po boji píše:tak seštelováno, miliontý padesátý sedmý a půltý pokus o nastavení sa potkal s (polo)úspěchem - už to neškrtá.... enem sa to lehce šuchá..... dávám temu prvních 100km na sednutí si....
btw, sem zvědavý, esli bude citelný úbytek brzdícího účinku.... poté co sem vepředu i vzadu namontoval kotouče s menší brzdnou plochou (víc děr), vepředu sem průměr nechal (180) ale vzadu downgradoval ze 160 na 140.... :-k
enemže poblém je v tym, že sem zároveň nahodil nové desky (mně neznámé značky Alligartor, tváří sa jak organiky se spékaným kovem), takže dyž to bude brzdit hůř, tak vlastně zas nebudu vědět, čím to je.... esli deskama nebo kotoučema... :mrgreen:
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
sem zapomjééééél
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
na bajku jezdím po asfaltu jen v případě krajní nouze resp bezprostředního ohrožení života... a dyž už, taxa chvám podle toho, co mě naučili v pionýru na dopravním hřišti...
ač bajker (čili vlastně taky cyklista), tak bych velmi, velmi často ty cyklobuzny provokaterský uzurpatorský sebestředný exhibicionistický a vlbec tak sociálně nepřizpůsobivý nejraději sestřelil autem do příkopu

ač bajker (čili vlastně taky cyklista), tak bych velmi, velmi často ty cyklobuzny provokaterský uzurpatorský sebestředný exhibicionistický a vlbec tak sociálně nepřizpůsobivý nejraději sestřelil autem do příkopu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
řešení je zbavit se Avidů. Dej tam Shimana.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
@ex: a věříš, že už mě to taky napadlo? ale nesce sa ně do teho.... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Avidy mi fungovaly do výměny obložení, pak už jsem to nemohl seštelovat pořádně.. tak jsem je prodal i s kolem. S formula R1 jsem spokojen. Něco málo jsem najel i se shimanem XT a ty jsou dobré.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Proti SLX a výš jsem slyšel jen že někdo pocitově je neměl rád, ale jinak to je etalon. Hlavně XT. Když chce člověk brzdy, co fungují a nedělají problémy a za rozumné prachy, tak Shimano jasně vede.
Já měl jen Juicy 3 a to byly samé problémy. Se zbytkem jsem přišel jen do kontaktu, než větší zkušenosti. Kluci toho vyzkoušeli hodně a závěr byl jasný - buď zaplatíš 2x tolik, nebo to jak XT fungovat nebude...
(bavím se o XC kategorii)
Já měl jen Juicy 3 a to byly samé problémy. Se zbytkem jsem přišel jen do kontaktu, než větší zkušenosti. Kluci toho vyzkoušeli hodně a závěr byl jasný - buď zaplatíš 2x tolik, nebo to jak XT fungovat nebude...
(bavím se o XC kategorii)
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Přemýšlím, že bych si na léto koupil kolo. Jak dlouho vydrží jezdit třeba tohle?
http://www.cyklobazar.cz/inzerat/287701 ... ine-sport/
Využití bude odhaduji 60% cyklostezky/30% neasfaltové cyklostezky/10% lesní cesty
Roční nájezd 1000km +-1000km
Nebudu to mít na závodění. Spíše jako alternativu k běhání/plavání...
Poslední kolo co jsem měl bylo: http://www.sterba-kola.cz/item/merida-m ... upina/kola
Bohužel jsem ho moc nevyužil. Po 4 letech jsem ho prodával s cca 3 tkm a vím, že kolo za 20+ je pro mě zbytečné.
Jak velký "skok" dolů to bude stran kvality osazení?
http://www.cyklobazar.cz/inzerat/287701 ... ine-sport/
Využití bude odhaduji 60% cyklostezky/30% neasfaltové cyklostezky/10% lesní cesty
Roční nájezd 1000km +-1000km
Nebudu to mít na závodění. Spíše jako alternativu k běhání/plavání...
Poslední kolo co jsem měl bylo: http://www.sterba-kola.cz/item/merida-m ... upina/kola
Bohužel jsem ho moc nevyužil. Po 4 letech jsem ho prodával s cca 3 tkm a vím, že kolo za 20+ je pro mě zbytečné.
Jak velký "skok" dolů to bude stran kvality osazení?
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Cyklistické vlákno
nebál bych se toho. ještě ho možná o něco stáhneš a na 1000km za rok stačí i ukrajina.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Asi uz je to davno pase, ale tyhle levny 29 pod 20k (a i mnohem vic) vetsinou maji velmi tezka kola a nejedou. Oproti tvemu puvodnimu bude spis za trest ...
Mne se nejvic osvedcilo stelovat brzdy od oka, pohrat si se trmenem tak aby tam byla mezera ...pavproch píše:pavproch neska na OF píše:Jaxu starý taxu blbý....
Pokolikáté už???? .... sem hrabal do howna, keré nesmrdí..... a su z teho na šlak trefení...
Už třetí den si hraju s naštelováním polohy třmenů Avid po výměně kotoučů i desek.... a furt to škrtá, sfiňa jedna.... :mrgreen:
No nic, no do (mého cyklistického) jara daleko..... aspoň mám důvod sa zavírat do dílny a nevydýchávat ji vzduch.... :twisted:
Re: Cyklistické vlákno
esli ta poznámka o 29" byla mířena na mě, tak to teda prrrr, mně takový oversized sfinstvo nesmí přes prách chalupy
...
jinak brzdy sou už seštelovaný - problém u těch avidů je, že při dotahování šroubu (i přes kulovou podložku) sa třmen vždycky pohne, sfiňa jedna....
a fčíl bude bajk zase spát do doby než bude venku stabilních 18-20st, bo jinak je starému člověkovi zima na ruce a kulena...

jinak brzdy sou už seštelovaný - problém u těch avidů je, že při dotahování šroubu (i přes kulovou podložku) sa třmen vždycky pohne, sfiňa jedna....

a fčíl bude bajk zase spát do doby než bude venku stabilních 18-20st, bo jinak je starému člověkovi zima na ruce a kulena...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.