
Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
fůůůha, jak m4Zlik tak i já sa už taky těšíme.... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Co ty se máš co těšit na jaro? Vždyť by sis přál věčné království sněhu a ledu 

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 125d vs M135i
M: gratulace, neky se zvejknu a prijedu ti to okouknout. idealne jeste na snehu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Dneska jsem to testoval na zasněžených cestičkách okolo Frenštátu a je to prima
Už se nekoná pro RWD trapné protáčení jen jednoho kola, dokonce jsem dneska povolal naší asistentku, že mám pro ní důležitý úkol. Čekala co bude, poslal jsem ji za auto, aby kontrolovala, jestli hrabou obě kola současně, měla velkou radost
Emje měl pravdu, nelituju jediné koruny.


Emje měl pravdu, nelituju jediné koruny.

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 125d vs M135i
Tak to gratuluju, porazil jsi marketing BMW a přispěl bezpečnosti silničního provozu. Snad tvá race queen nezmrzla.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: 125d vs M135i


Ovšem který debil na 1er vymýšlel doplňování ostřikovače.... práce na dlouhé zimní večery, ovšem v teplé garáži

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 125d vs M135i
M.Z.: a jaký to má nástup: postupně, nebo skokově vzroste svornost? A při sepnutí to začne tlačit víc do vnitřku zatáčky? Vím jak to funguje na fwd, ale zadokolu si nějak neumím představit...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: 125d vs M135i
Heh, tak podrobně si nejsem jist, jestli to dokážu přesně popsat, mám to teprve 3 den, takže pořád hledám.
Ale už z principu šneku, bude plynulejší. Vyvolání smyku je čitelné a dá se dobře kontrolovat, ale na krev to nezkouším, přiznám se, že mám už bobky na veřejné silnici vypnout úplně stabilizaci.
Tu jsem zatím vypnul jen v Sosnové, nebo když jsem chtěl někde zamachrovat s ručkou.
Největší práci poznávám při rychlém vybočení a prudké akceleraci (např. při předjíždění) a ostrém rozjezdu. Při otevřeném diffu mě okamžitě stabilizace lapla za prdel a veškerá kinetika byla v pytli, teď tomu ten samosvor z velké části zabrání. (samozřejmě jen v rámci tech. a fyzikálních možností).
Já to vesměs zatím zkoušel na sněhu, takže efektem bylo spíš kontrolované vybočení zádi, ale určitě by to mělo mít efekt, který popisuješ, možná jsem se na to dost nezaměřil. Jezdím docela nudnou trasu s větším podílem dálnice a 4proudovky, tak není až tolik příležitostí
Budu dál pilně testovat.
Ale už z principu šneku, bude plynulejší. Vyvolání smyku je čitelné a dá se dobře kontrolovat, ale na krev to nezkouším, přiznám se, že mám už bobky na veřejné silnici vypnout úplně stabilizaci.
Tu jsem zatím vypnul jen v Sosnové, nebo když jsem chtěl někde zamachrovat s ručkou.
Největší práci poznávám při rychlém vybočení a prudké akceleraci (např. při předjíždění) a ostrém rozjezdu. Při otevřeném diffu mě okamžitě stabilizace lapla za prdel a veškerá kinetika byla v pytli, teď tomu ten samosvor z velké části zabrání. (samozřejmě jen v rámci tech. a fyzikálních možností).
Já to vesměs zatím zkoušel na sněhu, takže efektem bylo spíš kontrolované vybočení zádi, ale určitě by to mělo mít efekt, který popisuješ, možná jsem se na to dost nezaměřil. Jezdím docela nudnou trasu s větším podílem dálnice a 4proudovky, tak není až tolik příležitostí
Budu dál pilně testovat.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 125d vs M135i
hauuuuu, to se mi líbí.....už sa tež nemožu dočkat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.