Zacni tim, ze tam najeles poradny olej a ne nejakou sracku typu 5W30..Budes se divit

Možná jen zbožný přání.pavproch píše:jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin....d1.8t píše:Bych taky trochu přispěl do diskuze x20d x cokoli benzínovýho. Pro remapovanou 2.0d jsou srovnatelný až třílitry. A to za podmínky, že řidič benzínu je ochoten trvale držet red line a nenechá se nachytat s vyšším než nejnižším možným kvaltem.
Zjištění to je celkem bolestivý.
Abych řekl pravdu, nedokážu si představit jak to v tý nahotě dokáže odhalit. Jakože je to řazení hladší, rychlejší, přímočařejší, intuitivnější až máš víc času se soustředit na motor a otáčky?od pavproch » včera, 22:13
při jízdě na půl plynu, venkovní teplotě lehce nad nulou a řazení řekněme okolo 4 - 4.5 tis toček ta (nyní) krásně definovatelná spojka odhaluje v plné nahotě zhovadilé naladění N53 - nepadající otáčky, neochotu brzdit motorem, nahodilost chování vstřikovacího čerpadla po ubrání plynu (někdy utne dodávku paliva hned, někdy třeba až po 2-3 sekundách....)
Něco podobnýho se mi stalo na dálnici, kde se mě neskutečně dobře držel nějaký Rapid, vůbec jsem nechápal jak na mě mohl do cca 180 tak vyset (a to jsem auto v tu chvíli fakt nešetřil). Pak přeci jen odpadl, ale držel se neuvěřitelně dobře. Jsem se vnitřně utěšoval čipem, ale stejně to asi byla čistá série... Faktem je, že pokud je třeba nějak zásadně popojet od cca 200koňovýho auta, tak už prostě 60koní navíc nestačí (a jestli je to ještě foukaný s plochou výkonovou špičkou v rozmezí 1500 otáček, tak je to vůbec jinak).pavproch píše:jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin....
Tak to seš dost v hajzlu.pavproch píše:@d 1.8t ref 508: no, vlastně máš pravdu, třeba to byla 1.2TCE 116kobyl....![]()
ref padání otáček a tak: jako když ti při řazení pokaždé padají otáčky dolů jinak rychle a v jiný okamžik, tak (výrazně) pomaleji zabírající spojka ledasjakou nepřesnost "smazala".... fčíl už nesmaže.... protože sem trotl, který se neumí trefit pokaždé jinak...
Modra barva, ne? hehejarka píše: Něco podobnýho se mi stalo na dálnici, kde se mě neskutečně dobře držel nějaký Rapid,
Dallen píše: Pomale padani otacek bez plynu (bez paliva) je ciste HW zalezitost.
Zacni tim, ze tam najeles poradny olej a ne nejakou sracku typu 5W30..Budes se divit