 samozřejmě to není žádné utrpení s ním jezdit a klidně to ty 2 roky ještě vydržím, nicméně teď už bych volil jinak
 samozřejmě to není žádné utrpení s ním jezdit a klidně to ty 2 roky ještě vydržím, nicméně teď už bych volil jinakmmira: jistě že mám, chceš E39, E60 nebo F10?

 samozřejmě to není žádné utrpení s ním jezdit a klidně to ty 2 roky ještě vydržím, nicméně teď už bych volil jinak
 samozřejmě to není žádné utrpení s ním jezdit a klidně to ty 2 roky ještě vydržím, nicméně teď už bych volil jinak

 tam jede jak s hnojem..pro srovnani si pustte video s ORS na jen o trosku sussi trati...
 tam jede jak s hnojem..pro srovnani si pustte video s ORS na jen o trosku sussi trati...Tak to se nedivím. To je jako kdybych foukal běžný gumy na pět amosfér. Podle mě klepání dělají většinou jen tyčky stabíku za pár kaček, ale samozřejmě silentbloky v ramenou taky po sto tisících nebudou jako nový. Pokud budeš dělat nápravu, udělej jí celou, jinak budeš mít auto v servisu co pár tisíc km a nikdy už to nebude úplně ono.pavproch píše:PS: celých skoro 100tis km odjeto na 17" RFT
 rychlostech 3er jede vyloženě nenuceně, lehce, jakoby bez úsilí a není třeba ho  nijak nutit či práskat bičem (zatímco čeština potřebuje rozvitou větu, v angličtině to lze popsat jediným slovíčkem "smooth").... tož tak, no.... obě dvě autí prostě mají něco do sebe, každé jinak....
 rychlostech 3er jede vyloženě nenuceně, lehce, jakoby bez úsilí a není třeba ho  nijak nutit či práskat bičem (zatímco čeština potřebuje rozvitou větu, v angličtině to lze popsat jediným slovíčkem "smooth").... tož tak, no.... obě dvě autí prostě mají něco do sebe, každé jinak....