Mám zkušenost s G9 singl na o něco větším autě uprostřed a naprosto OK

Co se G1 týče tak ta myslím nemá konkurenci-levná, funkční a s GPS
Takže klasický AL G9 bez zvýšeného výkonu RX/RX2. Singl bude lepší než LT400, ale já bych volil minimálně Dual, a to buďto bazarový AL G9 nebo bazarový/nový LI. V případě zájmu mi můžete zavolat, mám v nabídce jak bazarový AL G9 Dual, tak i bazarový a nový LI, tak si třeba vyberete. Navíc se mi včera vrátil G1 CZ/SK z novinářského testování a bude k mání také za dobrou cenu.gebic píše:doplnění jednotka bude verze 9.1 s fw 19.41, tedy poslední model modelu G9, na který se v pohodě mohou dát G9 RX čidla.
Kdo by o tom pochyboval ... Zapomněl jste přidat doporučení na Protector.VS* píše:jednoznačně bych šel do AL...
Tak nový LI Dual s 2 senzory a nejaktuálnějším FW vs. starý repasovaný AL G9 s jedním čidlem za polovinu je trochu rozdíl, takže i cena je vyšší, ale zase ne o tolik, o kolik je vyšší užitná hodnota. Bazarový LI Dual mám také za poloviční cenu, t.j. cca 7.000 Kč a jsou to zase 2 senzory vs. 1 senzor při srovnatelné ceně a výkonu na 1 senzor. A RX senzory mít nebude, gebič psal o tom, že tam jsou senzory AL G9, akorát k jednotce bude možné připojit i senzory RX/RX2.VS* píše:Chce něco levného-tak přece mu nebudu psát LI dual za 15tis jako Vy když singl G9 výjde na pulku a uděla stejnou službu...Psal že čidlo bude mít RX takže lepší výkonnost mít bude ...
Kromě LI, který je cenové vždy výhodnější než AL při zachování prakticky stejné funkčnosti. Ceny sice nepíšete, ale okamžitě spamujete přes SZ bez toho, aby si dotyčný Vaši nabídku vyžádal.gebic píše:Já jsem schopen nabídnout vše co pán bude chtít a vždy za lepší cenu. E-shop? Kde ho vidíte, já zde někde píšu ceny jako Vy?