Neni to samozrejme az tak originalmi. uz za komunismu jezdily rallyecross Trabanty se dvema motory Docela by me zajimalo, jak to vubec jede, cekal bych, ze se obe napravy budou muset "hadat"...
Už jsem a pod článkem... I pro mě je to novinka. A moc se mi to líbí, to by byl stroj pro mě jak dělaný. Rozložení hmotnosti na nápravy bude asi téměř dokonalé, o trakci nemluvě...
A taky jsem psal o tom, že když Mercedes - AMG před pár lety dělal "dvoumotorovou" A-Klasse pro tehdejší piloty McLarenu, tak taky dali jeden motor dozadu a druhý dopředu a že se ty motory nemuseli nijak ladit ani synchronizovat a fungovalo to. Rozdíly v chodu dvou motorů jsou zřejmě při elektronickém řízení tak malé, že to není problém... Na druhou stranu ta Alfa GTV má každý z těch motorů jiný
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
kdysi jsem viděl video o dvoumotorvé Corse na sprinty, když pominu, že mu to jezdilo lehce krabím krokem (jakože to jelo dveřma napřed ikdyž to jelo dopředu ) tak mu to celkem šupalo ... ale synchronizace veškerá žádná, rozdvojovač na lanka plynu a hotovo ...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is gift, that's why we call it the present
goes: Jo, ale tam nevím jestli u MTM ty motory nějak synchronizovali. Ostatně "dvoumotoráků" stylem jeden vpředu + druhý vzadu je v historii víc, viz třeba Citroën 2CV Sahara nebo německé Tempo.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Premyslim nad tim a je mozne, ze ta synchronizace nebude az takovy problem, je to v podstate to same jako kdyz mate nejak otevrenou skrtici klapku pri jizde do kopce a pozdeji z kopce, ono se to prizpusobi samo a nevadi, ze jeden motor tlaci vice nez druhy, jeden je v tu chvili jako ten kopec. Srovna se to proste samo.
Jinou otazkou je, jak moc privetive je treba razeni dvema prevodovkami naraz, jak sesynchronizovat obe spojky, aby zabiraly stejne atp., ale to uz bude resitelne snaze.
Alfa Romeo už malo dvojmotorové závodné auto v roku 1935 s dvoma radovými 8-válcami. V podstate išlo o prvé vyrobené Ferrari vôbec, viac v tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=ME3m1Rz2RzE
Don't tell me, I know best, I'm not the same as all the rest!