To stím DPF je s dovolením pěkný hnůj. Víte k čemu dochází při vypalování v DPF? Každý kdo jezdí s autem které nemá dpf taky má taky zodpovědnost za rakovinu?

Co se týče rozvodů a brzd, tak jednoduše řečeno náklady nejsou o nic vyšší než u ostatních automobilek. Pokud se bavíme o rozvodech tak se bavíme o rozvodech (vedení, napínání, řemen, pumpa) nevím jestli Vy do toho počítáty i výměnu gum, aby to nebylo považováno za prasení

Kotouč na předek stojí stejně jako ostatní jinak velké kotouče (330mm) desky stojí stejně jako jiné desky na takto velké kotouče. Rozdíl mezi deskami, kotouči je u 1pístkových 4pístkových třmenu žádný. Pouze velikost. A velikost souvisí s rozložením tlaku a tedy tepelného namáhání nemá žádný vliv na "ostrost" brzd. To jen tak mimo
Co se týče kardanu tak to řešit nebudu s 3.2 znám 2 lidi osobně, najeto přes 200tkm, poté pár lidí s 2.4mjetem nikdo neměl
problém, nikdo nic takového neřešil ani na alfistech. Možná ten problém existuje, ale bude se to asi týkat minima modelů.
Mimo záběr, přijde mi, že se tady oháníte nesmyslnými argumenty (rakovina

Pokud má 159 nějaké vyložené problémy tak to jsou hmotnost do 08, tupé JTS motory od oplu (tbi je jiná liga), docela šílená cena za pneumatiky které mizí pod těžkým JTDm skoro okamžitě, problémy s řízením, unibal na zadku aj.