tak originál BMW baterie vydržela 13 let a 272 000 km, ještě by něco málo dala, ale raději jsem už udělal výměnu
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
mně kdysi v e36 umřela originál baterka přesně po 4 letech/120kkm a to tak, že sem jeden den odešlel od plně funkčního auta v garáži a druhej den bylo autí úplně mrtvé
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
já jsem normálně jezdil pak jsem asi dvě hodiny stál, nastartoval ujel asi 5 km, zastavil, vypnul motor, došel do kufru, nastartoval bohužel jsem znova vypnul, znova do kufru a už nenastartoval, musel jsem přes kabely a to hned na první tuknutí
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Podla vsetkych indikacii mam u mna este origo baterku od vyroby...zatial 12,5 roka a 270tisic...
Zatial zije sice raz uz umrela ale nie jej vinnou, ale mojou, nechat zapnute svetla mozem len ja
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Originál baterka v E46 330d Touring vydržela 11 let. Ještě startovala, ale stylem "huuu huuu huuu, no tak dobře, kadle kadle". No a ve chvíli, kdy jsme jeli na prodloužený víkend na druhý konec republiky v těch mrazech s mrňousem, jsem ji radši preventivně vyměnil, nechtěl jsem zůstat s autem třeba na Komáří vížce v podobné vánici, jakou jsme tam rok předtím zažili. Koupil jsem Vartu Silver, přesně tu samou jako tam byla, jen místo 95Ah jsem koupil 100Ah a do toho zadního blatníku pasovala perfektně.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
pavproch píše:mně kdysi v e36 umřela originál baterka přesně po 4 letech/120kkm a to tak, že sem jeden den odešlel od plně funkčního auta v garáži a druhej den bylo autí úplně mrtvé
to jsem taky zažil, jen to bylo výrazně rychlejší....v garáži jsem normám nastartoval, vyjel na ulici, chcípnul abych pozavíral vrata a když jsem se k autu vrátil, tak naprostá elektrická smrt....ani jedna kontrolka nezažhnula, jak kdyby mi za těch 30sekund nepřítomnosti někdo ukradl baterku
Teď jsem mluvil s kamarádem, který poslední tři roky používal jako celoroční daily car M3 e46 se skořepinou, aby seděl níž a líp cejtil auto. A oznámil mi, že Mko prodal a má objednáno 335ix M-paket AT a ještě si přiobjednal aktivní řízení.