


Ale to není žádný zákazník, ale Vaše ochočená opička...
Změřím sám a poreferuji, ale třeba staré Beltronicsy a V1 se taky dost hřejí a na funkci rostlináře to nemá vliv. Spotřeba +-100 mA také není tou nejdůležitější věci, ale zákazník má strach, jestli tam není nějaký (polo) zkrat, když se to tak hřeje a tolik "žere".acer.t píše:ad teplota - nedokážu posoudit ...většinou tet v autě topím, takže teplý vzduch jde přes čelní sklo nahoru, ale nevšiml jsem si u konektoru zvýšenou teplotu oproti celému tělu
ad spotřeba - neměřím a měřit nebudu
Když si jej přiložím horní stranou úplně k uchu, tak slyším jemné kolísavé bzučení, ale při zapnutém PC a tiskárnách jej nemám šanci běžně uslyšet.Moucha píše:... mně trochu píská jen si toho moc teď nevšímám ...
Souhlas, teď jsem detektor po půl hodině osahával a normální teplota. To teda když mám HTC na nabíječce a mám zapnutou navigaci, tak hřeje mnohem, ale opravdu mnohem více než Genevo.acer.t píše:tak tet jsem jel bez zapnutého topení v autě cca. 30 minut a nic nenormálního jsem na detektoru nezaznamenal
Bohužel, zákazník to vážně myslí a na vážně míněný dotaz mu musím dát seriozní odpověď. Ten rozdíl v mA mu nevadil kvůli spotřebě, ale spolu se zahříváním detektoru se obával zkratu a požáru vozidla, protože kvůli pokovenému čelnímu sklu jej bude mít nahoře u zpětného zrcátka a dost natěsno u čalounění střechy.sune2009 píše:Většina lidí,co si koupí AR,dle mě neřeší rozdíl několik litrů spotřeby paliva a budou řešit rozdíl pár mA?Asi jsem opravdový laik,co se týče AR,ale to,že jste řešil rušivost dvou detektorů v jednom autě je ještě možná pro pár nadšenců problém,ale tohle a zvýšená teplota zařízení při pracovním režimu je už na mě celkem moc,tohle snad nemůžete myslet už vážně?