Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
ona to obvykle není hodina.. když bydlíš v pr.. jako já tak to znamená celodenní výlet (autorizák). u auta jako je transit je to problém, protože ono nemůže být celý den v servisu. musí jezdit. a navíc tam posíláš i řidiče, kterého musíš platit. (btw nový transit má výměny v ideálním případě až 50tkm což je ideál)
a pokud se bavíme o novém autě a vozové obměně po 3-4 letech a 100tkm tak výměnu oleje bych neřešil jinak než podle servisních intervalů.
něco jiného je auto které je třeba starší, nebo které si chci nechat. V MX olej měním klidně i po 6-8 tkm protože je starý (2roky).
a pokud se bavíme o novém autě a vozové obměně po 3-4 letech a 100tkm tak výměnu oleje bych neřešil jinak než podle servisních intervalů.
něco jiného je auto které je třeba starší, nebo které si chci nechat. V MX olej měním klidně i po 6-8 tkm protože je starý (2roky).
Pravda vyděsí
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Pokud bydlíš v p..., tak si vyměníš olej během hodiny sám. A jestli kvůli tomu radši ztratíš celý den, jsi úchylnej.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
@brus: asitaknějak....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Furt moc...ludovewagny grupa maju planovanu zivotnost 150tis az 200tis km...to neznamena ze sa maju rozpadnu hned, ale vsetko navyse je neplanovany bonusšmoula píše:S tím tučně vyznačených bych si nebyl až tak úplně jistý, z toho co čtu různě na netu. Spíš mi to přijde, že výrobci začínáj plánovat životnost na 200-250, nicméně, asi seš lépe informovaný...

Kazdopadne by som z toho ani tak nevidel, vinu na strane vyrobcov ako na strane zakaznikov...pre kolkych ludi je uz 100tisic a 4 roky stare auto ojazdeny kram?! A co tak 200tisic a 8 rokov?! A samozrejme este ta novodoba RVHP v tom chapadla zase ma...

Naposledy upravil(a) Snowman000 dne čtv 01 lis 08:38, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
@snow: interní životnostní testy schadewerk byly do roku 1997 na 350kkm, kolem roku 2004 byly 250kkm, neska nevím
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Historiu zivotnosti ja netusim a diky za info...
Kazdopadne s prichodom TSI a TDI CR by mali platit hore uvedene udaje 150 a 200
Kazdopadne s prichodom TSI a TDI CR by mali platit hore uvedene udaje 150 a 200

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
brus: tak asi mám štěstí na autorizáky, který jsou naštěstí v mým městě, ale fakt mi to časově takhle vychází. I kdyby to s cestou byly 2hodiny, tak lepší v součtu investovat za 100kkm cca 20hod času na výměnu oleje a mít spolehlivý auto, než pak řešit drahý opravy na nespolehlivý plečce. Ale je to věc každýho soudruha jak si to zařídí...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
O jaký jde přesně olej? Spec. Sae?
Není možné, že se tam leje jinej olej než předtím, nebo (čemu bych se vůbec nedivil) olej který vtom nemá vůbec co dělat?
Není možné, že se tam leje jinej olej než předtím, nebo (čemu bych se vůbec nedivil) olej který vtom nemá vůbec co dělat?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
nechce se mi to hledat,tak z hlavy: 5w-30 Castrol SLX III nebo Edge LL
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Oct II 1,8TSI - změna ve žravosti oleje - čo s tým?
Mně to přijdou další teoretický s prominutím žvásty, jako o poruchovosti dieselů. Ano, je lepší mít měněný olej dříve, ano u dieselů se může pokazit turbo, realita je ale taková že diesely jezdí i méně poruchověji než teoreticky nesmrtelné atmo benzíny, které se navzdory předpokladům kazí dost (viz Aceho 320CDI vs. 5000 a následně 730d vs. 740i) a když člověk mění olej podle předpisu výrobce, je to v pohodě.jarka píše:brus: tak asi mám štěstí na autorizáky, který jsou naštěstí v mým městě, ale fakt mi to časově takhle vychází. I kdyby to s cestou byly 2hodiny, tak lepší v součtu investovat za 100kkm cca 20hod času na výměnu oleje a mít spolehlivý auto, než pak řešit drahý opravy na nespolehlivý plečce. Ale je to věc každýho soudruha jak si to zařídí...
Samozřejmě se to nevztahuje na auto na zábavu...
A jinak mě autorizák objedná tak za 3 dny, a neudělají to za hodinu, ale tak za 3. Kdybych tam přijel, že chci na počkání vyměnit olej, tak mi zrovna zavolají sanitku do blázince

Kdybyste tušili, jaká peripetie byla domluvit se s autorizákem, ať mi s opravou nehody udělají i (předplacený) servis včetně výměny oleje o cca. 4.000km dřív než byl předepsaný interval


Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek