911T: pneu mam jen lehce odlisny od serie 235/35 19" a 255/35 19". Serie ma byt tusim 225 a 255 17/18 s divnyma profilama, vse samozrejme non RFT. Oproti standardni Z4 ma M vyrazne vyssi vykon, jinak ladeny podvizek a LSD. Cistou stopu udrzet neni zas tak tezky, ale tezky je zvyknout si na chovani auta, protoze sedis prakticky mezi zadnimi koly, pri zataceni se proste auto chova pocitove jinak nez standard, pokud k tomu pridas LSD, obcas se stane ze zad vcelku necekane ustreli a clovek pak musi reagovat hodne rychle a adekvatne, aby neskoncil nekde mimo silnici. Dalsi "komlipkaci" pro ridice je motor. Je ladenej mnohem ostreji nez treba v M3. Z4 se chova spis jak M3 v rezimu sport... mnohem lepsi reakce na plyn, padani otacek atd., proto dost dlouho trva nez si na ty reakce clovek zvykne, obzvlast pokud je zvyklej na letargicky reakce dnesnich motoru. Spatny zarazeni pak zpusobuje treba blokovani zadnich kol, coz na plynulosti a cistote jizdy moc neprida
Jinak doporucuju zkouknout video z GG s M550D. Slo sice o specificky podminky s hodne vodou a teplotami kolem nuly, ale je tak krasne videt jak se M550D vcelku v klidu drzi Z4M, ale vykonove sou dnes auta proste jinde. Treba na NS je to auto porad konkurenceschopny, ale na trati kde jde hodne o vykon, uz proste 343 koni nestaci, kdyz ma dneska kdejakej sedan 500+ koni.
V zatackach se sice placaji a da se jich drzet, ale kdyz prijde akcelerace, je to v ...
