Bond007 píše:
Z4M asi hodnotit nebudu, protoze uz jsem ji tu hodnotil mockrat.
Ve zkratce skvele auto ktere prakticky nema chybu. Vycist lze maximalne to, ze to auto je hrozna mrcha, neodpusti skoro zadnou ridicskou chybu a vesker nepresnosti da strasne sezrat. Casem se ale odmeni enskutecnou rychlosti, hravosti a hlavne schopnosti vtahnout do deje. Bohuzel pokud ji ale clovek chce pouzivat na okruhu, chybi ji dnes vykon
Ja by som naopak ocenil keby si sa trochu rozpisal. Ake pneumatiky pouzivas? Ak si dobre spominam, mal si nejake problemy s motorom. Coho konkretne sa tykali? Kolko to zere oleja? Ma tento motor nejake "vrodene" vady?
Momentalne mam obuto Pirelli PZero Silver edition, muzu rict ze maximalni spokojenost, pokud neni teplota kolem nuly Jinak doslo k pridreni vačkové hřídele, protože se v autorizáku pravděpodobně vykašlali na výměnu oleje. Bohužel hmatatelný důkaz chybí, ale podle indicií to vypadalo jako nejpravděpodobnější varianta. Oprava cca za 70k Kč a od té doby došlo akorát k výměně lambdasond, jinak vše šlape jako hodinky. Spotřeba oleje je prakticky 0. Měním olej po 10k km a mezi výměnami se hladina znatelně nepohne. Vrodená vada motoru je pouze silná návykovost ale jak jsem psal už předtím, pokud to dne chce člověk používat někde na okruhu, chybí tomu výkon
Pouzivas seriove rozmery pneumatik? Ako velmi je to auto pretacave, resp. je tazke s tym ist cistu stopu? Co konkretne myslis tym ze auto nic neodpusta a cim myslis ze je to sposobene? Klasicka E85 ziadnymi zaludnostami netrpi.
Do coho este clovek v sucasnosti moze ist aby si na okruhu oproti Z4M polepsil. Snad len GT3.