Dostal jsem za úkol zjisti, jak přesně to bylo s 2.0 TDI 103kw v Octě. Konkrétně jde o 4x4, resp. o Scouta
Vím, že se toho dělalo víc - 16V/8V atd. a že něco byl větší průser a tak. Jde to nějak jednoduše vyloučit třeba r.v.? Že Scout od 2010+ je cajk atd.
Jo a pro mě to auto neni
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
103 kw verzia bola 8V a praskali jej hlavy, a problémy zo vstrekami. 125 kw je 16V praskanie hláv iba zo začiatku a rovnaké problémy zo vstrekami, montovali sa menej často je napr. v diezlovej Rske alebo Audi A4).
Máme doma A4 S-line z 125kw. (vyrobené 12/2007) A už sa menili vstreky ale inak asi najlepší pomer výkon-spotreba. 125 kw ide citelne lepšie ako 103 a jazdí kombinovanou na limitoch za 6l)
CR je naozaj až od roku 2010 ? U Audi je už od 2008. Nejaká várka CR mala problémy zo vstrekami ale to bolo uplne na začiatku.
2010 Scout bude už určite v pohode, okrem toho že tomu že je to náchylné na nekvalitnú naftu (To ale všetky CR).
+ Klasický problém DSG prevodovka, ktorej životnosť je velmi neistá. Manuál mal kedysi kratšiu prevodovku a vyššiu spotrebu ako fwd. Či je iný prevodový pomer aj teraz neviem.
Noldo: 103kW byly 8V i 16V, 125kW pouze 16V, vstriky odchazely pouze Siemens PPD, ve Skodovkach jen na 125kW verzich, Audi a VW i na 103kW verzich (103kW ve skodovkach mely pouze Bosch PD).
Pricne ulozene motory nemaji vyvazovaky, takze neni treba se bat selhavani jejich pohonu nebo pohonu olejoveho cerpadla. Celkove nejlepsi volba je je asi 8V dvoulitr libovolneho rocniku, ty jsou ovsem pouze s DPF, 16V verze uz jsou Ok od MY2008, kdy se zacaly v Nemecku delat "C" revize hlav, ktere uz nemaji problemy s praskanim.