Jen se nedělejVS* píše:1)řBoba nijak neobdivuju...



A jen tak pro představu: soudruh inženýr neměl na svém autě žádnou rušičku x let - namontoval si jí až na Outlandera. Takže on je opravdu ta pravá osoba, která nám tady všem může radit

Jen se nedělejVS* píše:1)řBoba nijak neobdivuju...
Věcně a argumentačně? Spíše demagogicky.řidičBOB píše:... a věcně i argumentačně Vás rozebere i uživatel začátečník.
Třeba LT400 nebo Stinger Laser možnost trvalého rušení nemají! A s ohledem na to, že například pardubická kauza odhalování aktivních "antiradarů" začala právě kvůli takovému "expertovi", který si nastavil trvalé rušení a opakovaně kroužil kolem hlídky s LIDARem, ani se jejích výrobcům nedivím.VS* píše:2)která z "funkčních" rušiček nemá funkci trvalého rušení? AL má, LI taky má a Blinder taky má!
...
jinak co se týče nastavování trvalého a limitu-v PC si v menu mohu nastavit přesně kolik sekund chci a nebo trvalé a vypínat stiskem tlačítka! Ale testy rozhodně vždy v trvalém ať mužů testovat pořádně a né jen několik vteřin.
U nás na firmě jste párkráte byl, ale že bych s Vámi něco venku řešil a toto viděl si už opravdu nevzpomínám (Já si Vás pamatuji jak jste zkoušel ruční brzdu na jedné nejmenované silnici). Dále na Vás reagovat nebudu a pustím si toto to se sem přesně hodí!AntiRadary.cz píše:Ne, to montoval levoruký mechanik autorizovaného servisu Mitsubishi, protože jsem chtěl, aby se antiradar a rušička namontovaly na auto současně s ostatním příslušenstvím jako je alarm a Sherlog, ale bohužel to moc nezvládl, byť to 3x předělával. Napotřetí jsem na to již rezignoval a byť to nevypadá nejlépe, tak to funkční je a zbytek neřeším. Brzo to stejně vyměním za Stinger Laser, takže je to jedno.gebic píše:to snad montoval nějaký učeň?A s tím jako někdo jezdí?
Ale nedělejte ze sebe překvapeného blbečka, u vás na firmě jste to viděl již x-krát a několikrát jsme se o tom i osobně bavili
No, dostáváme se trochu do sci-fi modelové situace, kterou jste si účelově vytvořil, aby podpořila Vaši tezi!AntiRadary.cz píše: Ale abychom se vrátili k meritu věci: podle vás tedy nemá řidič s jenom laserovým detektorem šanci ani v případě, že měří vozidlo před ním a on náhodu zachytí laserový paprsek ještě předtím než začnou měřit jeho vozidlo? Že mu nemůže pomoci ani v případě, že měření probíhá na vzdálenost třeba 800 - 1000 m a hlídka drží LIDAR v ruce, což je třeba častý případ v zahraničí? Že řidič ve sportovním voze, které má špičkové brzdy, laserová čidla v přední masce, jede cca 20 -30 km nad limit a měření očekává, nemá žádnou šanci zareagovat a snížit rychlost dříve než jej obsluha LTI dokáže zachytit při měření z ruky? To je totiž přesné shrnutí toho, co jsem tady napsal já a co neustále zpochybňujete.
Vy asi máte stejný problém jak řidičBob, co? Taky občas nechápete psaný text nebo si jej překroutíte podle toho, jak se Vám hodí. Psal jsem "u vás na firmě" a tam jsem byl desítky krát a Vy jste tam dokonce zaměstnán a moje auto jste viděl také desítky krát! Několikrát jste se díval přímo na montáž a také jsme se o ni bavily, takže dělat tady překvapeného může jenom:gebic píše:U vás na firmě jsem byl snad jen jednou ...
Spíš se bavme o tom, komu nedělá problém chápat Vámi psaný textAntiRadary.cz píše:Vy asi máte stejný problém jak řidičBob, co? Taky občas nechápete psaný text
To není, ale zákazníci s tím většinou nemíní strávit 1/2 dne jenom aby měli absolutní JTG. Jim stačí, že to funguje při běžném provozu a reálném měření, nehodlají si s tím hrát a ladit hodiny jenom proto, aby se pak mohli vychloubat, že dosáhli absolutní nezměřitelnosti.VS* píše: Navíc ani u jednoho není problém vzít notebook a nastavit to![]()
...
Navíc LT a SL nepovažuju za rušičky-navíc s tím skoro nikdo nejezdí