pipne to - spomalim - prejdem okolo nich a pokracujem....
ci niekto potrebuje valit aj okolo hliadky?

Většinou nestačí, protože když detektor detekuje měření laserem, tak většinou hlídce již letí zpět informace o rychlosti měřeného vozidla. Včera jsem se ale setkal se zajímavým úkazem, když jsem při testu Subaru Impreza se Stinger Laser Dual měl "úspěšnost" změření cca 40-50%, která se výrazně zvyšovala s lepší fixaci laserového měřiče. Nakonec se ukázalo, že Stinger Laser byl zapnutý jenom režimu detekce (mimochodem, takové nastavení je v ČR naprosto legální!) a jelikož se měřilo jako ve skutečnosti, t.j. vozidlo jede cca 80 km/hod., po indikování laserového poplachu přibrzdí na 50 km/hod., tak při měření z ruky často stihl ubrzdit dříve než jsem jej změřil. Stačilo ovšem laserový měřič lépe zafixovat (PČR a MP jej věčinou používají na stativu), a "úspěšnost" změření se hned výrazně zvýšila. Samozřejmě, že po zapnutí rušícího režimu bylo vozidlo absolutně nezměřitelné při jakékoliv pevné fixaci!glider píše:a nestaci teda detektor?
pipne to - spomalim - prejdem okolo nich a pokracujem....
Na slovensku je tato forma ochrany lepší než v ČR, jak napsal antiradary.cz v čechách se většinou měří ze stativu a tam na malou vzdálenost při měření nízkých rychlostí stačí jedno ťuknutí do laserové pistole a je změřeno. Na slovensku je dnes velmi moderní měřit Trucamem z ruky a každý kdo si to zkusil, ví že stačí malý třes rukou, nebo že pistoli nedržíte pevně a k změření potřebujete klidně i 5 sekund ne-li více. Někdy se taky stane že se auto nepodaří změřit vůbec. Takže je dost času přibrzdit. Ale osobně bych na to nespoléhal. Já jezdím obec - max +20 mimo obec max +30 , v tomto rozpětí jsou pokuty mírnější.glider píše:a nestaci teda detektor?
pipne to - spomalim - prejdem okolo nich a pokracujem....
ci niekto potrebuje valit aj okolo hliadky?