tady mas neco k tem motorum v Golfu byly prakticky stejne, hlavne co se tyce 1.6 se potvrzuje co jsem psal:
Větší 1.6 verze existovaly dvě. Jednak starší s osmi ventily a nepřímým vstřikem, a jednak novější se vstřikováním FSI a rozvodovým řetězem. Bohužel, jak se ukazuje, tyto motory (platí to i pro větší 2.0 FSI, který je však úplně jiný) jsou dost citlivé na kvalitu paliva. Trvalý provoz na benzin s nižším oktanovým číslem tak může způsobit vznik úsad ve spalovacích prostorech na sedlech ventilů.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-ojeteho-volks ... jetiny_fdv http://auto.idnes.cz/test-ojeteho-volks ... jetiny_fdv
jako myslím ptákovina z hlediska jízdních vlastností/čitelnosti chování atd... navíc jak správně napsal vana pod článek - dva elektromotory navíc+ aku = úspora 150kg celkové hmotnosti, to snad ne?!?!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jako myslím ptákovina z hlediska jízdních vlastností/čitelnosti chování atd... navíc jak správně napsal vana pod článek - dva elektromotory navíc+ aku = úspora 150kg celkové hmotnosti, to snad ne?!?!
Já jezdil s P 3008 Hybrid 4.Má to vzadu multilink a jezdí se s tím dobře.Po nastartování to jede na elektromotor a jak jedeš víc jak 30 myslím,nebo 50,teď nevím přesně,tak na se zapiná nafťák.Na dálnici do kolem 130 bylo 40% zatížení.Pokud s tím nemáš zkušenosti,tak to neodsuzuj.
zastávám zlaté pravidlo každého technika - KISS (keep it simple, stupid)... a to tedy e-quattro rozhodně nesplňuje... btw, vypiplání mechanického pohonu všech čtyř kol trvalo asi 100 let, takže možná tak kolem roku 2030-2050 (doba sa zrychluje) možná to e-quattro bude k čemu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.