A cim vic na jih Italie se jede, tim je provoz ostrejsi a nikdo se s nikym nesere. Nezapomenu na zazitek, kdyz me ve 150 pri predjizdeni kamionu vyblikal a vytroubil starik ve stary pande
Edit: Je ale pravda, ze se mi tam jezdilo fakticky dobre.
Naposledy upravil(a) vojtadub dne stř 27 čer 10:20, celkem upraveno 2 x.
vojtadub píše:A cim vic na jih Italie se jede, tim je provoz ostrejsi a nikdo se s nikym nesere. Nezapomenu na zazitek, kdyz me ve 150 pri predjizdeni kamionu vyblikal a vytroubil starik ve stary pande
Edit: Je ale pravda, ze se mi tam jezdilo fakticky dobre.
To už není moc pravda...sever a hlavně jih je posetý automatickými systémy měření rychlosti a tolerance pro domácí je prakticky nulová. Za poslední cca 2 roky se hooodně přitvrzuje. Na dálnicích je prakticky nemožné potka auto, které jede rychleji než 140.
vojtadub píše:A cim vic na jih Italie se jede, tim je provoz ostrejsi a nikdo se s nikym nesere. Nezapomenu na zazitek, kdyz me ve 150 pri predjizdeni kamionu vyblikal a vytroubil starik ve stary pande
Edit: Je ale pravda, ze se mi tam jezdilo fakticky dobre.
To už není moc pravda...sever a hlavně jih je posetý automatickými systémy měření rychlosti a tolerance pro domácí je prakticky nulová. Za poslední cca 2 roky se hooodně přitvrzuje. Na dálnicích je prakticky nemožné potka auto, které jede rychleji než 140.
„Problém vybržďování však nelze podceňovat, těchto případů v poslední době přibývá,“ zdůraznil přesto Zelinka, který Trpišovského označil za nespolehlivého řidiče, jenž má v evidenční kartě od roku 1998 šest záznamů o přestupcích.