Ten Compact bude jízdně asi vážně skvělý, podle toho, co všude čtu, ale tahle poslední generace je ještě mnohem hnusnější, než E36.
Metaljohn: Za kilo určitě seženeš hezkou 328i, ještě lépe 328Ci Na slabší R6 bych se vykašlal i za cenu delší imobility. Pak tě to aspoň nebude zpětně hlodat... A navíc, 328 má onu známou výhodu se záměnou sání a skokem výkonu, jestli se nepletu
Jo, da se pridat sani z 325i, je potreba ale i uprava softu. Dojde ale k poklesu kroutaku v nizsich otackach. Pokud se k tomu pridaji svody, vyfuk a posunuti omezovace nahoru tak se da ziskat slusna porce vykonu. Dalsi upravy sou pak zaslepka ASC atd..nakonec zjistis ze sis mel koupit M3
Na nějaký ladění zatím kašlu, budu se spíš snažit to držet v dobrým stavu, ladění až možná někdy. Když jsem se dokázal vyblbnout i v Bravu (samozřejmě s omezenou akcelerací, brzdama...), tak mě myslím dlouho bude bavit i ta E36, nepotřebuju hned 300 koní pro uspokojení
když jsem měl escorta, tak jsem se taky vyblbnul a nijak jsem netoužil do toho auta něco vrážet, ale od té doby co mám MX-5, saje to ze mě peníze, a vyloženě říká - doprdele dostaň ze mě ten potenciál! Chcu lepší podovzek, chcu kompresor! Kup mi ty skořepiny z Elise!
S tím počítám, je to 15 let starý auto Ale proto beru za ty peníze E36, kterou seženu v celkem pěkným stavu i za nižší peníz a zbyde mi něco na údržbu, se kterou počítám. Bál bych se vrazit všechno do E46 a pak mít strach, že nemám finanční rezervu na údržbu.
Projížděl jsem mobile.de, na autoscout taky musím zabrousit. Už jsem psal i M3maniacovi z klubu, na kolik by vyšel dovoz. Až jsem se divil, že se dají sehnat E36 i s relativně malým nájezdem za ty roky...