merlin píše:DSG su dva automatizovane manualy, jeden ma parne (sude) a druhy neparne (liche) rychlosti. Funguje to optimalne len ked preradujes o jeden stupen a to aj len v tedy ak je predpripraveny a staci len zamenit spojky.
Inak Honda vyvijala zaujimavy atomat, mal jednu hlavnu spojku a potom keramicke na kazdom rychlostnom stupni.
jeste ze te mame, jinak by tu nikdo nevedel, co je DSG. Jinak radi DSG bez zasahu ridice? Ano - takze je to automat, ktery umoznuje menit kvalty dle pokynu ridice. Tedy je to automat, ktery nema HDM, ale reseni razeni je jine.
Funguje to optimalne i kdyz se radi o vice stupnu, protoze je vynechava a umi je preskakovat, coz dodnes mnoho lidi nevi. Proto melou, ze je dobry jen pokud radi na predpripraveny rychlostni stupen. Pokud radi na nepredpripraveny, je rychly na urovni sekvence, jinak na predpripraveny radi o neco rychleji. Pri razeni o vice stupnu je vyrazne rychleji, nez sekvence.